וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 114 שנה: היברניאן ניצחה את ריינג'רס וזכתה בגביע הסקוטי

הקבוצה של אלן סטאבס ביצעה קאמבק באצטדיונה הביתי של קבוצת הפאר מגלאזגו וניצחה 2:3 בזכות שער דרמטי של דויד גריי בתוספת הזמן. אנתוני סטוקס, אקס סלטיק, כבש צמד. האוהדים פרצו למגרש

ליאם הנדרסון היברניאן. רויטרס
יש גביע. ליאם הנדרסון/רויטרס

אחרי 114 שנות המתנה, זה קרה: היברניאן זכתה הערב (שבת) בגביע הסקוטי אחרי ניצחון סופר דרמטי בגמר הגביע, 2:3 על גלאזג'ו ריינג'רס העולה בקרב בין שתי קבוצות מהליגה השנייה.

ריינג'רס, קבוצת הפאר שתחזור בעונה הבאה לליגה הבכירה, נהנתה מהביתיות באצטדיון בגלאזגו, אך כבר אחרי שלוש דקות אנתוני סטוקס, אקס סלטיק העלה את היברניאן ליתרון מוקדם. אולם, התפנית הראשונה במשחק הזה החלה בדקה ה-27 כאשר קני מילר השווה ואנדרו האלידיי הפך בדקה ה-67. אוהדי ריינג'רס כבר תכננו את חגיגות הדאבל, אבל להיברניאן היו תוכניות אחרות. סטוקס השלים צמד בדקה ה-80 כדי להשוות ושתי דקות בתוספת הזמן דויד גריי הקפטן של היברניאן נגח את שער הניצחון הדרמטי אחרי כדור קרן והקפיץ את אלפי אוהדי קבוצתו שישבו ביציע הקרוב לשער.

היברניאן, אותה מאמן אלן סטאבס כוכב העבר של סלטיק, חוגג תואר שבו זכתה לאחרונה לפני 114 שנים. שריקת הסיום של סטיבן מקלין נתנה את האות לחגיגות של אוהדי היברניאן שפרצו למגרש וחגגו עם שחקני קבוצתם. ריינג'רס, שהדהימה את סלטיק בדרך למעמד הזה, תסתפק בהעפלה לליגה הבכירה.

אוהדי היברניאן על כר הדשא לאחר הזכייה בגביע הסקוטי. רויטרס
אוהדי היברניאן חוגגים על הדשא/רויטרס
דויד גריי שחקן היברניאן. רויטרס
השער המתוק בקריירה שלו. דויד גריי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully