וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של המחבל המתאבד מבריסל ייצג את בלגיה במשחקים האולימפיים

מוראד לשראווי, שאחיו הגדול גרם לרציחתם של 32 אנשים בפיגועים בבריסל, זכה במדליית זהב בטקוואנדו ויהיה חלק מהמשלחת הבלגית לריו. אחרי הפיגוע אמר: "משפחה לא בוחרים, אני מתבייש"

מוראד לשראווי, טקוואנדו, בלגיה. AP
אחרי הפיגוע, במסיבת עיתונאים, אמר מוראד: "רק רוצה להמשיך בחיי"/AP

מוראד לשראווי, אחיו של המחבל המתאבד מפיגוע הטרור בבריסל, זכה במדליית זהב באליפות אירופה בטקוואנדו, וייצג את בלגיה בענף במשחקים האולימפיים באוגוסט הקרוב בריו.

אחיו הגדול של מוראד, נאג'ים, 24, היה אחד משני מחבלים מתאבדים שפוצצו את עצמם בנמל התעופה בבריסל ב-22 במארס השנה. המתקפה הקטלנית, שכללה גם מחבל שהתאבד ברכבת התחתית בעיר, גרמה לרציחתם של 32 בני אדם. מוראד בן ה-21 נכלל בסגל הבלגי, כשלוחם בטקוואנדו יילחם בקטגוריית המשקל של 58 ק"ג ומטה. ביום שישי הוא זכה במדליית זהב במונטרו, שוויץ, בקטגוריית המשקל של עד 54 ק"ג.

אחרי הפיגועים מוראד התראיין והגדיר את אחיו הגדול כבחור נחמד ואינטליגנטי, שלא נתן שום סימן על מה שהוא צפוי לעשות, לפני שבשנת 2013 עזב לסוריה וניתק קשר עם המשפחה. הוא גם חשוד במוערבות בשרשרת הפיגועים בפריס, שבמהלכם נרצחו 130 אנשים. "משפחה לא בוחרים", אמר אז מוראד, שהוסיף שהוא "עצוב ומתבייש".

לדבריו, "המשפחה שלנו שואלת את אותן שאלות שכולכם שואלים, הוא היה בחור טוב ונחמד, אני לא מאמין... הרגשתי רע מאוד כששמעתי על זה, מפוחד, עצוב ומבויש... אני לא מנסה להבין, אני רק רוצה להמשיך הלאה בחיי". עורך דינו אמר ש"זה באמת מטורף, אותם הורים, אותו חינוך, ואחד יוצא טוב והשני יוצא רע".

מוראד לשראווי, טקוואנדו, בלגיה. AP
מוראד לשראווי, טקוואנדו, בלגיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully