וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן ואוורינקה זכה בטורניר ז'נבה, דומיניק תים בניס

אלוף רולאן גארוס מאשתקד יגיע לטורניר במצב רוח מרוממם אחרי שניצח 4:6, 6:7 (11) את מארין צ'יליץ'. תים ניצח 4:6, 6:3, 0:6 את סאשה זברב. קיקי ברטנס זכתה בנירנברג, קרולין גרסיה בשטרסבורג

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. Alexander Hassenstein, GettyImages
שמר על התואר. תים/GettyImages, Alexander Hassenstein

אלוף רולאן גארוס סטן ואוורינקה (4 בעולם) יגיע לטורניר השנה במומנטום חיובי למרות עונת חימר לא פשוטה עד כה. השוויצרי זכה היום (שבת) בתואר השלישי שלו השנה לאחר שזכה בטורניר ז'נבה מסבב ה-250 של ה-ATP. ואוורינקה ניצח 4:6, 6:7 (11) את מארין צ'יליץ' (11) בגמר לאחר משחק של שעה ועוד 58 דקות.

דומיניק תים האוסטרי הצליח להגן על התואר שלו מניס כשזכה בו בפעם השנייה ברציפות. האוסטרי בן ה-22, המדורג במקום ה-15 בעולם והראשון בטורניר, ניצח בגמר 4:6, 6:3, 0:6 את סאשה זברב הגרמני בן ה-19 (48 בעולם) בגמר שארך שעה ועוד 39 דקות וזכה בתואר השישי בקריירה שלו והשני בניס מסבב ה-250 של ה-ATP. תים הגיש 5 אייסים, ביצע 5 שגיאות כפולות וזכה ב-24 מ-29 הנקודות במערכה השלישית כדי לזכות בתואר.

קיקי ברטנס ההולנדית השלימה שבוע חלומי מבחינתה בנירנברג. ההולנדית, המדורגת במקום ה-89 בעולם, זכה בטורניר בדרום גרמניה אחרי שעשתה את כל הדרך מהמוקדמות. ברטנס ניצחה בגמר 2:6, 2:6 את מריאנה דוקה מריניו מקולומביה. זה התואר השני בקריירה של ההולנדית בת ה-24 אחרי שזכתה בפס במרוקו ב-2012. לא זו בלבד שברטנס זכתה ביחידות בנירנברג, היא גם זכתה שם בזוגות ונראית בכושר פנטסטי לקראת רולאן גארוס, שם תפתח מול אנג'ליק קרבר. קרולין גרסיה הצרפתייה בת ה-22, המדורגת 55 בעולם, זכתה בתואר השני בקריירה שלה כשניצחה 4:6, 1:6 את מיריאנה לוצ'יץ' ברוני הקרואטית בגמר שטרסבורג אחרי שעה ועוד 14 דקות.

סטן ואוורינקה, טניסאי שוויצרי. רויטרס
יגיע מעודד לפריס. ואוורינקה/רויטרס
קיקי ברטנס טניסאית הולנדית. GettyImages
ברטנס מתרגשת אחרי הזכייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully