וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון ברולאן גארוס: דודי סלע מחפש ניצחון שלישי אי פעם בטורניר

הישראלי, המדורג במקום ה-62 בעולם, יפתח את הופעותיו מול דסטין בראון (117 בעולם), שעשה את דרכו מהמוקדמות בפריס ויחפש לעלות לסיבוב השני בפעם השנייה ברציפות והשלישית בסך הכול

מתוך ערוץ היוטיוב של ה-ATP

הנציג הישראלי היחיד ברולאן גארוס 2016, דודי סלע, יפתח מחר (ראשון, סביב 14:00) את הטורניר. סלע, המדורג 62, לא שיחק השנה בטורנירי ATP רבים והשקיע את מירב מאמצו בצ'לנג'רים וגם הצליח להתקדם בדירוג בצורה משמעותית כתוצאה מהצלחות בסבב הטורנירים החלשים יותר. סלע יפתח את הופעותיו בטורניר נגד דסטין בראון הגרמני (117 בעולם), שעשה את הדרך מהמוקדמות, אבל יכול להיות מסוכן מאוד.

דודי סלע טניסאי ישראלי. Clive Mason, GettyImages
ישיג ניצחון שלישי אי פעם ברולאן גארוס? סלע/GettyImages, Clive Mason

סלע, כאמור, שיחק רק בחמישה טורנירי ATP השנה וניצח פעם אחת בלבד בסבב הזה, אבל גם עשה טורניר יפה מאוד באליפות אוסטרליה, שם הגיע עד לסיבוב השלישי לפני שהפסיד לאנדריי קוזנצוב הרוסי בארבע מערכות. רולאן גארוס מעולם לא היה הגרנד סלאם האהוב על סלע, שלא הצליח לעבור שם את הסיבוב השני אף פעם. בשנה שעברה הוא הצליח לנצח בפעם השנייה אי פעם על החימר בפריס, אבל לא ממש היווה יריב מול ג'ו ווילפריד צונגה בסיבוב השני כשהפסיד לו 6:4, 6:1, 6:1. סלע שיחק בשני טורנירים השנה על חימר וניצח פעם אחת, כשלכך הוא מוסיף הפסד מביך במיוחד לפיטר נאג'י ההונגרי (612 בעולם) בגביע דייויס. עכשיו, הוא יחפש לנצח את בראון, מולו לא שיחק מעולם על אף ששניהם שועלי צ'לנג'רים ותיקים.

לדסטין בראון זו תהיה בסך הכול הופעה רביעית בהגרלה הראשית ברולאן גארוס ובשנה שעברה הוא נשלח הביתה כבר בסיבוב הראשון. באופן כללי, בראון הוא שחקן של משטחים מהירים, ובעיקר דשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully