וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: משחק 2 שוב יכריע את הסדרה בין האדומות?

21.5.2016 / 16:27

בפיגור 1:0, תארח הפועל תל אביב את הפועל ירושלים (21:05, ערוץ 1) עם הרבה כעס על השופטים ובידיעה שבארבע הסדרות הקודמות בין המועדונים, מי שניצחה במשחק השני, זכתה בסדרה

פליייאוף 2016 בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (ראשון) עם משחק מספר 2 בסדרת רבע הגמר בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים (21:05, שידור ישיר בערוץ 1 ,0:1 לירושלים). הסדרה נפתחה עם ניצחון ביתי סופר דרמטי של ירושלים 97:99 לאחר הארכה, כשבמדי המארחת בולט אי ג'יי רולנד עם 19 נקודות ובהפועל תל אביב הצטיין נייט רובינסון עם 46 נקודות ב-15 מ-22 מהשדה. ב-76 מ-90 סדרות הטובה מחמישה שנערכו עד היום בכדורסל הישראלי, ניצחה הקבוצה שניצחה את המשחק הראשון, אך דווקא בארבע הסדרות בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב עד היום, שבכולן ניצחה ירושלים את המשחק הראשון, ניצחה את הסדרה מי שניצחה את המשחק השני. הפועל תל אביב השוותה במשחק 2 בשלוש הסדרות הראשונות בין הקבוצות, וניצחה את הסדרה, וירושלים עלתה ל-0:2 בשנה שעברה בדרך ל-0:3.

שחקן הפועל תל אביב נייט רובינסון. יוסי ציפקיס
יבוא להפציץ שוב? רובינסון/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב מגיעה למשחק השני בסדרה בבית עם תחושת תסכול קשה מאוד. האדומים שלחו מכתב לאיגוד השופטים בסיום המשחק הראשון עם טענות קשות מאוד נגד צוות השיפוט, שלטענתם גזל מהם את הניצחון בתצוגת שיפוט יהירה. למרות שהנהלת הקבוצה בחרה להתייחס לשופטים, בצוות המקצועי יקוו להמשיך במגמה מהמשחק הקודם, לתסכל את ירושלים במשחק ההגנה ולרשום משחק התקפי מרשים, כשבקבוצה יקוו שנייט רובינסון יתקרב ליכולת השיא שלו ממשחק 1. טרה סימונס, שנפצע במשחק הקודם במפשעה, צפוי להיות כשיר להתמודדות.

בהפועל ירושלים ידעו לפני הסדרה נגד הפועל תל אביב שלמרות שהם נחשבים לפייבוריטים ברורים, הם צפויים להתקל ביריבה עיקשת שעשתה להם חיים קשים בכל המשחקים בעונה הסדירה. בקבוצה דחו את הטענות של יריבתם על שיפוט אוהד נגדם, וטענו כי שחקני הפועל תל אביב הם פרובוקטיביים. בירושלים ידעו לציין לאחר המשחק שאחת הסיבות המרכזיות לכך שהמשחק היה צמוד, והם לא הצליחו לייצר מומנטום ולברוח היא יכולת קליעה חלשה מאוד מחוץ לקשת - 8 מ-29 שלשות ומקו העונשין - 19 מ-32. בירושלים יודעים שהם יכולים לסמוך על אי ג'יי רולנד, שקלע 13 מ-19 נקודותיו ברבע האחרון ובהארכה. "משחק מספר 1 מאחורינו, נגיע למשחק מספר 2 ונעשה בו את המיטב שאנחנו יכולים כקבוצה", אמר דני פרנקו לקראת המשחק. אדגר סוסה ימשיך לא להתלבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully