וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו זכה עם צסק"א מוסקבה באליפות הראשונה בקריירה שלו

הקשר פתח (68 דקות) וקבוצתו החזירה את האליפות עם 0:1 בחוץ על רובין קאזאן. דזגוייב הכריע (19), אקינפייב סיפק הצלה כפולה אדירה (86). דינמו מוסקבה ירדה לראשונה בתולדותיה

ביברס נאתכו רשם היום (שבת) הישג נהדר, כאשר זכה באליפות הראשונה בקריירה שלו. הקשר פתח בהרכבה של צסק"א מוסקבה בניצחון 0:1 על האקסית שלו רובין קאזאן במחזור הסיום, ושיחק 68 דקות. נאתכו עזב את הפועל תל אביב בינואר 2010 (לקאזאן) ולכן פספס את האליפות שלקחו האדומים באותה עונה. עד כה ארון התארים שלו כלל שני גביעים, אליהם נוספה עכשיו צלחת אליפות.

צסק"א הגיעה למחזור האחרון עם יתרון של שתי נקודות על פני רוסטוב במקום השני וידעה שניצחון יבטיח לה תואר שלישי בארבע השנים האחרונות ושישי בסך הכל בהיסטוריית הקבוצה. אלן זדגוייב כבש כבר בדקה ה-19 והוריד את מפלס הלחץ בקבוצה של ליאוניד סלוצקי.

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים, ביברס נאתכו (משמאל). Epsilon, GettyImages
צלחת ראשונה. נאתכו חוגג עם החברים/GettyImages, Epsilon

רוסטוב אמנם עשתה את שלה עם 0:2 בחוץ על טרק גוזני, אך איגור אקינפייב סיפק הצלה כפולה גדולה בדקה ה-86, שמר על שער נקי ודאג לכך שבסופו של דבר שערו של דזגוייב הספיק לצסק"א ולנאתכו על מנת לחגוג את האליפות. כעת היא רחוקה שלוש אליפויות בלבד מהשוואת שיא האליפויות ברוסיה, השייך לספרטק מוסקבה (9), ששלטה בליגה בשנים הראשונות שלה אך לא זכתה מאז 2001.

בחלק התחתון של הטבלה, מועדון הפאר דינמו מוסקבה ירד לראשונה בתולדותיו לליגה השנייה אחרי הפסד 3:0 לזניט סט. פטרסבורג. הקבוצה, שהייתה היחידה יחד עם דינמו קייב שמעולם לא ירדה מהליגה הסובייטית, ולאחר פירוק ברית המועצות מהליגה הרוסית, זכתה ב-11 אליפויות, כולן לפני הפירוק, ומאז שהליגה הרוסית מתקיימת באופן עצמאי הייתה סגנית פעם אחת. נוסף על כך היא זכתה בשבעה גביעים, אחד מהם לאחר הפירוק (1995) ובגביע אופ"א ב-1972.

* מרואן קבהא שיחק 45 דקות כשמאריבור הפסידה 3:2 בבית לגוריצה. סינטאיהו סלליך לא נכלל בסגל של האלופה היוצאת של סלובניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully