וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אוזן מונה למאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב

שחקן העבר, שהצטרף בתחילת העונה למחלקת הנוער של הצהובים וזכה באליפות עם קבוצת נערים א', התקדם לקבוצת הנוער, שסיימה במקום השני את העונה ונפרדה אחרי שלוש שנים מזיו אריה

אורי אוזן. נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ
ינסה להחזיר את האליפות לקרית שלום. אוזן/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ

רגע לפני שהקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב מנסה להשיג איכשהו תואר אליפות רביעי ברציפות, במועדון התפנו לבצע שינוי משמעותי במחלקת הנוער, כאשר שחקן העבר אורי אוזן מונה למאמן קבוצת הנוער ויחליף בתפקיד את זיו אריה.

הצהובים סיימו את העונה בליגת העל לנוער במקום השני בטבלה, לאחר שגברו היום (שבת) 1:3 על בני יהודה במחזור הסיום. הם השיגו 52 נקודות, הרחק מאחורי האלופה מכבי חיפה, שצברה 70 נקודות. את העונה הם פתחו עם הופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות לנוער, לשם העפילו בזכות העלייה של הקבוצה הבוגרת למפעל. בניגוד לבוגרים, צעירי מכבי תל אביב דווקא הצליחו לחלץ נקודה, עם 1:1 ביתי מול דינמו קייב. הם סיימו את הופעותיהם במפעל עם נקודה אחת ויחס שערים של 14:2, כולל שני הפסדים לאלופה שבדרך צ'לסי.

אוזן בן ה-37, הצטרף למחלקת הנוער של מכבי תל אביב בעונה שעברה והדריך את קבוצת נערים א', כך שמדובר עבורו בקפיצת מדרגה בתוך המחלקה, שנפרדת בסיום העונה מניר לוין, אשר עובר לעבוד עם נבחרות ישראל. בעונתו הראשונה במועדון, הוא זכה עם קבוצת נערים א' באליפות. אריה מסיים את תפקידו לאחר שלוש עונות, בהן זכה באליפות אחת.

מהמועדון נמסר: "ברצוננו להודות לזיו אריה על שלוש שנים בהן הוביל את קבוצת הנוער מכבי תל אביב 'שחר' לזכייה באליפות והיה המאמן הראשון שהדריך קבוצה ישראלית בליגת האלופות לנוער. אנו מאחלים לאורי אוזן הצלחה בתפקידו החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully