וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר מקשיב להצעה מריאל. רונאלדו שלח לו הודעה מפתיעה וחמה"

הבלאנקוס מסרבים לוותר על הברזילאי של בארסה, CR7 בירך אותו לאחר הזכייה באליפות. באופ"א מודאגים ממצב הדשא בסן סירו לקראת גמר הצ'מפיונס, קוקה עוקץ ולראקיטיץ' יש חלום מוזר

one

עונת 2015/16 בכדורגל האירופי מתקרבת לסיום ובקרוב תתפנה היבשת ליורו בצרפת, אבל עוד קודם לכן, יגיע בשבוע הבא המשחק הגדול של השנה, גמר ליגת האלופות, שבדיוק כמו לפני שנתיים, יפגיש בין שתי נציגות העיר מדריד, ריאל ואתלטיקו. אז, בליסבון, זה נגמר ב-1:4 דרמטי בהארכה לבלאנקוס, שהשוו בדקה ה-93 מנגיחה של סרחיו ראמוס. הפעם, מקווים הקולצ'ונרוס, הסיום יהיה שונה.

המפגש הקרוב ייערך בסן סירו במילאנו, שם עוסקים בהכנות אחרונות, אולם נציג של אופ"א, שכבר הגיע לאיטליה, הודה כי הוא מאוד מודאג ממצב הדשא באצטדיון. "נכון לרגע זה, מצב הדשא לא ראוי לארח משחק גמר", אמר הנציג, קית' דלטון, האחראי על התחרויות של הארגון. במילאנו עובדים מסביב לשעון בניסיון לפתור את המצב. אגב, בקטאלוניה כועסים שעכשיו אופ"א כן מתערבת בנושא הדשא, אולם בכל המקרים בהם ברצלונה ביקשה זאת בשל תנאים רעים לטענתה, באופ"א התעלמו.

מי שלא יהיה בגמר השנה הוא איבן ראקיטיץ'. הקרואטי ינסה להשלים מחר דאבל מקומי שני ברציפות בספרד, כאשר יפגוש עם ברצלונה את האקסית ואלופת הליגה האירופית הטרייה סביליה בגמר גביע המלך. ראקיטיץ' היה זה שכבש את השער הראשון בגמר האחרון, מול יובנטוס כבר בדקה הרביעית ולקראת הגמר הקרוב הוא אמר: "אני לא יודע אם אצפה, כי זה יום חופש ואנסה ליהנות ממנו עם המשפחה שלי. אני מאחל ללוקה מודריץ' המון הצלחה ואני מקווה שהוא יכבוש חמישה שערים, אבל שריאל תפסיד במשחק".

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
חמישייה למודריץ' והפסד לריאל?/רויטרס

באתלטיקו כבר חושבים על היום שאחרי הגמר ובספרד פורסם כי ניקולאס גאיטאן הארגנטינאי, שעזר לבנפיקה לזכות בדאבל בפורטוגל העונה, נמצא על סף מעבר לקבוצה של צ'ולו סימאונה תמורת 25 מיליון יורו. גאיטאן נפרד מאוהדי הנשרים אחרי גמר הגביע אתמול, בו הביסה בנפיקה 2:6 את מריטימו. בינתיים, קוקה פתח במלחמה הפסיכולוגית מול היריבה העירונית לקראת הגמר: "אנחנו הדחנו בדרך לכאן קבוצות אלופות, את פ.ס.וו, בארסה ובאיירן. ריאל פגשה יריבות חזקות מאוד, אבל לא עשתה מסלול קשה כמו שלנו אל הגמר". ריאל עבר בשמינית את רומא, ברבע את וולפסבורג ובחצי את מנצ'סטר סיטי.

גם בריאל מתכננים קדימה ובעוד עיתוני ברצלונה משוכנעים שניימאר דחה את ההצעה מפריס סן ז'רמן ונמצא על סף חתימה על חוזה שישאיר אותו במדי הבלאוגראנה עד 2022, במדריד ממשיכים לטעון שהפנומן הברזילאי עשוי להגיע לבלאנקוס.

"ניימאר מוכן לנהל משא ומתן עם ריאל", הייתה הכותרת ב"מארקה", שם לא הכחישו כי החלוץ מנהל מגעים על הארכת חוזה עם ברצולנה, אך טענו כי הוא מקשיב במקביל להצעות מקבוצות גדולות אחרות באירופה. ב"ספורט" הקטאלני אף ידעו לספר כי כריסטיאנו רונאלדו הפתיע לפני כמה ימים את ניימאר ושלח לו הודעת וואטספ, בה בירך את הברזילאי על הזכייה באליפות ספרד. "זו הייתה הודעה חמה וכנה מאוד", נכתב, "ניימאר מאוד הופתע והודה רבות לרונאלדו". לאחר טקס כדור הזהב האחרון, בו ניימאר היה מועמד לפרס לצד מסי ורונאלדו, סיפרה מגישת הטקס כי הכוכב הפורטוגלי של ריאל, שדובר את אותה השפה כמו ניימאר, לקח אותו תחת חסותו לאורך כל האירוע, למרות שגם חברו לקבוצה מסי היה נוכח.

* ברצלונה ונייקי צפויות להודיע בקרוב מאוד על הארכת ההתקשרות בין הצדדים עד 2026. נכון להיום, חוזה האימוץ, שהחל ב-1998, אמור להסתיים ב-2018, אולם שני הצדדים הגיעו לסיכום על חוזה חדש, שאמור להכניס לברצלונה כ-100 מיליון יורו לעונה מענקית הביגוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully