וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס גילה שהוא לא בסגל לגמר הגביע, וסירב לנסוע עם יונייטד

ההולנדי הצעיר, שלא נכלל בסגל בפעם השנייה בלבד העונה, לא הגיע עם הקבוצה ללונדון לקראת המשחק מול קריסטל פאלאס ובאנגליה טוענים שהוא עשוי להיפרד מהמועדון בשל כך

one

בווידיאו: ה-1:3 של יונייטד על בורנמות'

מנצ'סטר יונייטד תפגוש היום (שבת, 19:30, ספורט 1), למשחק האחרון שלה העונה וכנראה שגם החשוב ביותר, את קריסטל פאלאס בגמר הגביע האנגלי.

השדים האדומים, אחרי עוד עונה מאכזבת בליגה, אותה סיימו ללא הכרטיס לליגת האלופות, ינסו להניף את הגביע לאחר 12 שנות הפסקה ומי שלא יהיה שם כדי לעזור להם הוא ממפיס דפאי, שנזרק מהסגל על ידי המנג'ר לואי ואן חאל.

ממפיס, שהגיע למנצ'סטר בקיץ בקול תרועה לאחר שהוביל את פ.ס.וו איינדהובן לאליפות, הוא עוד אחד מאותם שחקנים שלא הצליחו להסתדר עם ואן חאל ולהשתלב ביונייטד, זאת למרות שבנבחרת הולנד בקיץ 2014, היה זה ואן חאל שהעניק לו הזדמנות מפתיעה במונדיאל.

זו רק הפעם השנייה העונה בה ממפיס, שנרכש תמורת 25 מיליון ליש"ט, לא נכלל אפילו בסגל למשחק של יונייטד. הוא לא כבש מאז משחק הליגה האירופית מול מידטיילנד בסוף פברואר ולא מצא את הרשת מול יריבה אנגלית מאז נובמבר, אז הכניע את ווטפורד. ככל הנראה, ההחלטה של ואן חאל הייתה גדולה על ממפיס, שהחליט על דעת עצמו לא להגיע עם הקבוצה למשחק בלונדון, מה שעלול להוביל לפיצוץ בינו לבין ואן חאל ואולי אף לפרידה מהמועדון.

מעבר לגמר הגביע, ביונייטד כבר חושבים הלאה ובממלכה פורסם כי הקבוצה מעוניינת בשחקן ההגנה הצעיר ויקטור לינדלוף. השבדי בן ה-21 הבריק השנה במדי בנפיקה וזכה עמה בדאבל, כשהוא רושם 30 הופעות בכל המסגרות. נראה כי העסקה בין הקבוצות צפויה להתרחש בקרוב ובפורטוגל טוענים כי יונייטד תשלם בין 15 ל-20 מיליון ליש"ט.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ממפיס דפאי. GettyImages
הפיצוץ הגיע? ממפיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully