וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה בכדורעף: נבחרת ישראל ניצחה את נבחרת הונגריה 0:3

משחק הבכורה של המאמן הפולני ג'גוש ריש הסתיים בניצחון על אחת הנבחרות החזקות בבית - 24:26, 18:25, 17:25

מאמן נבחרת הכדורעף של ישראל, ג'גוש ריש משמאל עם עוזר המאמן שגיא ברעם. אתר איגוד הכדורעף,
התחיל ברגל ימין. מאמן נבחרת הכדורעף של ישראל, ג'גוש ריש משמאל עם עוזר המאמן שגיא ברעם _צילום: אתר איגוד הכדורעף)/אתר איגוד הכדורעף

נבחרת הכדורעף של ישראל פתחה היום (שישי) את מוקדמות אליפות אירופה 2017 עם ניצחון חשוב על הונגריה, הנבחרת שסומנה כאיכותית ביותר ערב הטורניר. ישראל חגגה בסיום ניצחון בשלוש מערכות 24:26, 18:25, 17:25 שמעניק לה יתרון חשוב לקראת שני המשחקים הבאים בבית מספ שלוש. המערכה הראשונה נפתחה בשליטה של ההונגרים אך מהפך מאוחר אפשר לכחולים לבנים לעלות ליתרון מערכה ובהמשך, שתי הבאות היו בשליטה ברורה של החניכים של המאמן הפולני ג'גוש ריש.

11 טעויות לנקודה במערכה הראשונה הקשו על הנבחרת אך ההמשך היה יציב יותר עם שתי טעויות בשנייה וחמש בשלישית. גם ההתקפה עבדה ביעילות עם 45 אחוז בראשונה, 43 בשנייה ומעל לכל בשלישית בה הציגה נבחרת ישראל התקפה קטלנית עם 59 אחוזי יעילות. אלכס שפרנוביץ' היה הבולט בהתקפה עם 17 נקודות (48 אחוז, 4 אייסים) כשטמיר הרשקו מצרף 13 ב-47 אחוזים. הרשקו דאג לחסום 3 כדורים לנקודה, כמעט מחצית מכמות הקיל בלוק'ס של ישראל. היתרון הגדול של הנבחרת הגיע בקבלה עם 64 אחוז ברגילה ועוד 46 אחוז במצויינת כשהליברו עומרי שוורץ עשה עבודה יעילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully