וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו שוחח עם בלאט לראשונה מאז הפיטורים: "הוא פשוט אדם טוב"

מאמנה הנוכחי של קליבלנד קאבלירס הודה כי השניים לא דיברו מאז עזיבתו של בלאט, והוסיף: "הוא תמיד מעודד ותומך. אני מאוד מעריך את החברות שיש לי איתו". השניים אף ניסו לתאם פגישה

דיוויד בלאט, טיירון לו, קליבלנד קאבלירס. AP
עדיין ביחסים טובים. לו ובלאט/AP

דיוויד בלאט עדיין לא מצא בית חדש ב- NBA, אך נראה כי הוא עדיין ביחסים די טובים עם חלק מאנשי קבוצתו לשעבר. בתקשורת בקליבלנד מפרסמים היום (שישי) כי בלאט, ששהה באטלנטה בזמן שהקאבס התכוננו למפגש מול ההוקס בסדרת הפלייאוף, התקשר לטיירון לו, מאמנה הנוכחי של קליבלנד, על מנת לתמוך בו ובקבוצה, ולהגיד כי הוא גאה בעבודתם.

על פי הדיווח, השניים רצו לתכנן פגישה, אך הדבר לא התאפשר בגלל פגישותיו של בלאט לגבי משרה חדשה בליגה, וההכנות של לו לקראת משחקה של קליבלנד. מאמן הקאבלירס אמר לתקשורת כי השניים דיברו בטלפון לאחר תקופה לא קצרה, כאשר במהלך מרבית השיחה השניים התעדכנו ובסופה בלאט הביע את תמיכתו במאמן ובקבוצה.

"הוא פשוט אדם טוב" אמר טיירון לו, "תמיד מעודד ותומך. הוא פשוט אמר כמה הוא גאה בי ובמה שאנחנו עושים, זה אומר הרבה כשזה בא ממנו. אני מאוד מעריך את החברות איתו". בנוגע למפגש בין השניים אמר לו: "בסופו של דבר לא יצא לנו להפגש, אך אני שמח מאוד שהספקנו לדבר. היה טוב מאוד לשמוע ממנו".

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
יתאמן תחת בלאט? הארדן/AP

בלאט עדיין מחפש את תפקידו הבא בליגה הטובה בעולם, כאשר לאחרונה החדשות שקיבל לא היו טובות כל כך. לאחר הפירסום שג'ף הורנסק ככל הנראה ייאמן את הניו יורק ניקס בעונה הבאה, גם אורלנדו מינתה מאמן חדש. פרנק ווגל, שפוטר מאינדיאנה רק לפני שבועיים, קיבל את הג'וב בתור המאמן הראשי של המג'יק.

קבוצה שעדיין לא מינתה מאמן חדש היא יוסטון. על פי דיווחים קודמים, הרוקטס ראיינו את בלאט למשרת המאמן הראשי, אך המועמד המוביל כרגע לאימון הקבוצה הוא דווקא מייק ד'אנטוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully