וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן זכה באליפות ישראל

20.5.2016 / 18:12

המדורג ראשון בארץ ניצח 0:2 את שאינסקי ויגיע לריו כאלוף ישראל. זילברמן זכה עם אמו בזוגות מעורבים, דנילנקו בת ה-14 הדהימה כשזכתה אצל הנשים

אינסקי, זילברמן, צ'סלוב וראש עירית נס ציונה יוסי שבו. שחר גרבר, מערכת וואלה! NEWS
שאינסקי, זילברמן, צ'סלוב וראש עירית נס ציונה יוסי שבו/מערכת וואלה! NEWS, שחר גרבר

מישה זילברמן יגיע לריו 2016 כאלוף ישראל 2016 לאחר ששמר היום (שישי) בנס ציונה על התואר שלו. לאחר שני ניצחונות קלילים, נתקל חובט הבדמינטון המדורג 1 בארץ ביריב קשה בחצי הגמר, דניאל צ'סלוב ממכבי ראשון לציון, המדורג 3. צ'סלוב ניצח את זילברמן במערכה הראשונה 15:21, אולם במערכה השנייה חש ברע, סבל מסחרחורות ונזקק לטיפול. לאחר שקם וחזר לשחק, כבר לא היה טוב כמו במערכה הראשונה, והוא הפסיד 21:11 ו-21:13 בשתי המערכות הבאות ו-1:2 בסיום.

בגמר ניצח זילברמן ממכבי כפר המכביה 0:2 (14:21, 15:21) את המדורג 4, אריאל שאינסקי ממכבי אשדוד, שניצח בחצי הגמר את אלכס בס ממכבי ראשון לציון 1:2. זילברמן השלים דאבל כששמר גם על התואר בזוגות מעורבים ביחד עם אמו המאמנת שלו, סווטלנה זילברמן. הזילברמנים, ניצחו 0:2 את שאינסקי ודנה דנילנקו.

האחרונה, דנילנקו ממועדון אזור, עוד לא בת 15, הדהימה כשניצחה בגמר הנשים את האלופה המכהנת, דנה קוגל ממכבי ראשלצ, 1:2 לאחר פיגור 1:0, והוכתרה לאלופת ישראל. קוגל איבדה את התואר גם בזוגות נשים, ביחד עם יאנה מולודצקי, לאחר הפסד 2:1 לאחיות אלינה ויובל פוגץ' מאור עקיבא.

לאחר שלוש שנים רצופות, איבד הזוג, ליאור קרויטור ואלכס בס, את תואר זוגות הגברים לאחר שקרויטור נפצע במוקדמות הזוגות המעורבים. בזהב זכו מתן זיסקינד (פ"ת) ויונתן לויט (אור עקיבא), שניצחו בגמר 1:2 את הצמד מאשדוד, גדי מוזס ואיליה קוניאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully