וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הלאומית: הפועל ירושלים תפגוש את מ.ס. כפר קאסם במבחנים

בצל החשדות על הטיית משחקים, הקבוצה של אלי מחפוד נכנעה 4:1 לעפולה במחזור הנעילה של ליגת המשנה משערים של וייצמן, גולדמן (צמד) ובלילתי, בר מזרחי רק צימק. שלושער לדוידוב ב-1:4 של רמת השרון

יוסי ציפקיס

בווידאו: הפועל אשקלון לאחר העלייה הרשמית בשבוע שעבר

בצל החשדות על הטיית משחקים, עונת 2015/16 בליגה הלאומית ננעלה היום (שישי) עם הפסד מספר 15 של הפועל ירושלים. הקבוצה של אלי מחפוד נכנעה 4:1 להפועל עפולה והיא תתמודד במשחקי המבחן מול מ.ס. כפר קאסם על הזכות לשחק בלאומית גם בעונה הבאה.

האדומים מהבירה היו זקוקים לניצחון בהפרש של שלושה שערים והפסד של הפועל נצרת עילית בהפרש זהה, אבל כשלו בביצוע. את ההצגה גנב עידו דוידוב, שעם שלושער נהדר, חגג ב-1:4 של רמת השרון על מכבי יבנה.

העולות: מ.ס. אשדוד, הפועל אשקלון

היורדות: מכבי יבנה, עירוני קרית גת

מבחנים: הפועל ירושלים נגד מ.ס. כפר קאסם

פלייאוף תחתון:

הפועל ירושלים - הפועל עפולה 4:1

הקבוצה מהבירה הייתה זקוקה לנס כדי להימנע מהמבחנים, אך נכנעה בפעם ה-15 העונה בליגה. עידן ויצמן, בשער מרהיב מ-40 מטרים, העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-41, שנשמר על המחצית. גאטן וארן קיבל אפשרות לאזן, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-53 ונענש תוך דקה עם שער של נתנאל גולדמן בצד השני. בר מזרחי צימק בדקה ה-66, אבל גולדמן השלים צמד בדקה ה-74 ואלי בלילתי חתם את התוצאה בדקה ה-80.

הפועל נצרת עילית - בית"ר תל אביב/ רמלה 0:0

מסע ההיחלצות של המארחת הושלם עם השגת הנקודה הדרושה והיא תבלה גם בעונה הבאה בליגה הלאומית. בית"ר תל אביב רמלה, שהחזיקה במאזן מושלם בפלייאוף, נעצרה אחרי שישה ניצחונות רצופים.

הפועל ניר רמת השרון - מכבי יבנה 1:4

המארחת נפרדה מהקהל הביתי על חשבון היורדת הכנועה של יוסי זוזוט. יוסי שבחון (17) ושלושער של עידו דוידוב (24, 29 ו-69) היו גדולים על יבנה, שהסתפקה בשער ניחומים של מירוסלב אנטונוב (40).

עירוני קרית גת - הפועל ראשון לציון 4:0

החבורה מעיר היין חתמה את העונה בחיוך. אריאל לזמי כבש בפנדל בדקה ה-26, שלומי אביסדריס הכפיל בדקה ה-59. החגיגה של האורחת נמשכה במחצית השנייה עם שערים של מיכאל זנדברג (65) ויוסף אבו לאבן (77).

פלייאוף עליון:

בני לוד - מ.ס. אשדוד 3:0
כבשו לאשדוד: מאוריסיו (8), דין דוד (30), ניב זריהן (83). אימורו לוקמן החמיץ פנדל עבור לוד בדקה ה-50, דייגו סליס הורחק בדקה ה-31.

מכבי הרצליה - מכבי אחי נצרת 2:1
להרצליה: עומרי שקל (43). לאחי נצרת: מוחמד חטיב (66), עלי חטיב (90).

הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה 1:4
לרמת גן: מייקל טוקורה (45), ליעד ברקוביץ' (48 בפנדל), מוטי ברשצקי (73), רן רול (82). לפתח תקוה: בן מלכה (15).

בחמישי:
הפועל קטמון - הפועל אשקלון 0:0

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סולומון דניאל, אלירן ג'ורג' ויעקב בריהון הצטרפו למאבק להשבת אברה מנגיסטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully