וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח חמור נגד אנשי נהריה: היו"ר והמאמן יועמדו לדין

20.5.2016 / 16:06

על פי דו"ח השיפוט, צעק המאמן אריק אלפסי לגילי כהן: "מכרתם את המשחק". היו"ר ניסים אלפסי השתולל: "אתה מושחת, סמרטוטים". השופטים יצאו מהעיר בליווי ניידת. גם הקבוצה תעמוד לדין

one

היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל המליצה להעמיד לדין את עירוני נהריה, יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי ומאמן הקבוצה אריק אלפסי, בעקבות אירועי משחק אמש (חמישי) מול הפועל אילת ודו"ח השיפוט. הנאשמים יועמדו לדין ביום שלישי הקרוב, לאחר המשחק השני בסדרה שייערך באילת. בית הדין החליט כי יו"ר נהריה, ששלח הבוקר מכתב חריף לשרה מירי רגב, לא יוכל לשבת על הספסל במשחק אלא רק בתחומי היציע.

על פי דו"ח השופטים, בדקה החמישית למשחק נזרק חפץ מיציע אוהדי נהריה שפגע בשופט פיני רימון. נוסף על כך, נכתב כי 16 שניות לסיום המשחק, התפרץ אריק אלפסי לפרקט וצרח לכיוון השופט גילי כהן: "אתם בושה וחרפה, מכרתם את המשחק, מושחתים, אמסלם מנהל אתכם", והורחק בעקבות הדברים. המאמן המשיך בהעלבות והלך אחרי כהן עד למחצית המגרש, תוך שהוא מתקרב לעברו וממשיך לקללו ממרחק קצר.

כמו כן על פי הדו"ח, במהלך האירוע: "הגיע בריצת אמוק לכיוון איזור המזכירות וצוות השופטים, יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי, אשר רץ והגיע עד כדי מגע פיזי מאיים על השופט גילי כהן, הכל תוך כדי צרחות ונפנופי ידיים בעודו צועק לעבר כהן: "אתה מושחת, המנהלת מושחתת, מכרתם את המשחק, אתה בושה וחרפה, סמרטוטים, אמסלם מנהל את האיגוד". בשלב זה התרחקו השופטים מאיזור המזכירות תוך שהם מנסים להרגיע את הרוחות, אולם יו"ר נהריה רץ אחרי השופט גילי כהן עד מחצית המגרש פעם נוספת עד כדי מגע פיזי, והמשיך לקלל ולנפנף בידיו. מדו"ח המשקיף עולה כי לאחר סיום המשחק, דפקו בחוזקה אוהדי נהריה בחלונות חדר השופטים, והמשקיף החליט להזעיק את כוחות השיטור על מנת להרחיקם מהאיזור. השוטרים ליוו את השופטים בניידת עד יציאתם מנהריה מחשש לשלומם.

נהריה עומדת לדין בגין אי מתן הגנה לשופט המשחק, התנהגות בלתי ספורטיבית, התנהגות בלתי הולמת, התפרעות, תגרה ותקיפה, התפרצות לשדה המשחק, התנהגות בלתי ספורטיבית של האוהדים, פגיעה על ידי האוהדים והתפרעות האוהדים. המאמן אריק אלפסי יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית, העלבת שופטי המשחק, פגיעה גופנית בשופטי המשחק, פגיעה פיזית במערכת השיפוטית ובנושאי תפקידים מטעם האיגוד, אי ציות להוראות שופטי המשחק והפרת סדר. היו"ר ניסים אלפסי יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית, העלבת שופטי המשחק, פגיעה גופנית בשופטי המשחק, פגיעה פיזית במערכת השיפוטית ובנושאי תפקידים מטעם האיגוד, אי ציות להוראות שופטי המשחק, אי ציות ראש קבוצה להוראות שופטי המשחק, הפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
בלגן. אלפסי צורח/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully