וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: "ג'אקה נמצא כבר בלונדון, העסקה עם ארסנל קרובה מתמיד"

הקפטן החדש של שוויץ ואחד השמות החמים בבונדסליגה עשוי להפוך להחתמה הראשונה של התותחנים בקיץ 2016. מנשנגלדבאך תקבל עבורו 43 מיליון יורו, בממלכה מתמוגגים: "קשר שיוסיף לארסנל נוכחות"

אימג'בנק GettyImages

ארסנל מתקרבת לקראת ההחתמה הראשונה של קיץ 2016. בתקשורת האנגלית מדווחים היום (שישי) כי גרניט ג'אקה נמצא בלונדון כדי לסכם בצורה סופית על מעבר אל שורות התותחנים.

ארסן ונגר עוקב בקשב אחרי הקשר השוויצרי של בורוסיה מנשנגלדבאך, שצפויה לקבל עבורו 43 מיליון יורו. הלילה התקיימה פריצת דרך משמעותית במשא ומתן בין הצדדים וההגעה של שאקה ללונדון עשויה להוביל את ארסנל להודיע על השלמת העסקה בקרוב.

המנהל המקצועי של הסייחים, מקס אברל, הצהיר בתקופה האחרונה כי קיימת התעניינות רבה בקשר, שמונה לקפטן הנבחרת בשל הניפוי של גוקאן אינלר. באנגליה החמיאו בענק לג'אקה: "מדובר בשחקן עם מגוון בלתי נדלה של איכויות, שיוסיף לארסנל נוכחות במרכש המגרש".

גרניט ג'אקה קשר בורוסיה מנשנגלדבאך. Stuart Franklin, GettyImages
התותחן החדש? ג'אקה/GettyImages, Stuart Franklin

ג'אקה אמנם לא הרבה לכבוש או לבשל מאז שהגיע לגרמניה ב-2012 (שישה שערים ושני בישולים בלבד), אך תרומתו במרכז המגרש גרמה לו להפוך לאחד הקשרים המבוקשים ביבשת כאשר גם יורגן קלופ וליברפול הביעו בו עניין.

למעשה, ג'אקה מדייק ב-81.1 מסירות למשחק - נתון המציב אותו שלישי בבונדסליגה אחרי צ'אבי אלונסו ודויד אלאבה. הוא שומר על 85 אחוזי דיוק במסירותיו, נתון נאה בפני עצמו. הבעיה הגדולה של הקשר היא כמות העבירות אותן הוא מבצע, כשבשלוש שנים שבהן בילה בגרמניה הורחק לא פחות מחמש פעמים (ארבע פעמים בצהוב שני). בנוסף, ביצע 152 עבירות במהלך השנתיים שלו בגרמניה - יותר מכל שחקן אחר בשתי העונות האחרונות.

השוויצרי החל את הקריירה בבאזל, ומיד לאחר שעלה לקבוצה הבוגרת של המועדון זכה לקבל את חולצת ההרכב. במשך שתי עונות היה לשחקן מפתח בקבוצה שאיתה זכה בשתי אליפויות רצופות. אחרי השנתיים הטובות בשוויץ, פתחה מנשנגלדבאך את הכיס ונפרדה מ-8.5 מיליון יורו כדי להנחית את הקשר בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully