וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר חדש לצ'יצ'ריטו: קווין פולאנד חתם לחמש שנים בלברקוזן

רכש מרשים לקבוצה של רוג'ר שמידט עם צירופו של חלוץ הופנהיים בן ה-23, סכום העסקה הרשמי עדיין לא פורסם אך מוערך ב-20 מיליון יורו. פולאנד: "זה המקום המתאים ביותר להתפתחות שלי"

שחקן נבחרת גרמניה הצעירה, קווין פולאנד. GettyImages
ישכנע את יוגי לב? פולאנד במדי גרמניה הצעירה/GettyImages

באייר לברקוזן השלימה היום (שישי) את מה שמסתמנת כאחת העסקאות המעניינות ביותר בקיץ הקרוב כאשר הודיעה על צירופו של קווין פולאנד. החלוץ בן ה-23 עזב את הופנהיים אחרי ארבע שנים בהן הרשית 33 שערים ובישל 38 פעמים ב-132 הופעות בבונדסליגה. הוא ינסה לסייע לקבוצה של רוג'ר שמידט, אשר סיימה במקום השלישי העונה ותשתתף בעונה הבאה בליגת האלופות.

פולאנד חתם לחמש שנים (2021), שנה לפני סיום חוזהו בהופנהיים והוא ילבש את החולצה עם המספר 31, אך סכום העסקה עדיין לא פורסם ובתקשורת המקומית מדווחים כי היא מוערכת ב-20 מיליון יורו.

החלוץ, שרשם שש הופעות בנבחרת גרמניה אך נותר מחוץ לסגל של יואכים לב לקראת יורו 2016, סיפר לאתר הרשמי של לברקוזן: "באייר היא המקום הטוב והמתאים ביותר להתפתחות שלי כשחקן. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להתקדם במועדון כמו לברקוזן ולהציג את היכולות שלי בבמה הבינלאומית".

המנהל המקצועי, רודי פלר, התרגש: "קווין יוסיף לנו מהירות, חדות וגיוון בחלק הקדמי". החלוץ הנהדר יהיה חלק מהחלק הקדמי התוסס של שמידט הכולל את צ'יצ'ריטו, קארים בלארבי, הקאן צ'לאנוילו ואדמיר מחמדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully