וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הגביע הגרמני: דאבל הפרידה מפפ או התואר הראשון של טוכל?

עונת 2015-16 בגרמניה תגיע לשיאה מחר (שבת, 21:00, שידור משולב בספורט1) כאשר באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד ייפגשו בברלין. פפ מחפש מתנת פרידה לפני סיטי, הומלס תואר אחרון לפני החזרה לבאיירן

מאטס הומלס שחקן בורוסיה דורטמונד (שמאל) מול רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. AP
מסיבת סיום. הומלס נפרד מדורטמונד/AP

באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד ייפגשו מחר (שבת, 21:00, שידור משולב בספורט1) באצטדיון האולימפי בברלין לגמר הגביע הגרמני, שיחתום את הקדנציה בת שלוש השנים של פפ גווארדיולה בשורות האלופה ועונת 2015-16.

פפ, שיצטרף למנצ'סטר סיטי כחלק מההכנות שלו לעונה הבאה, ינסה לזכות בדאבל שני אחרי הזכייה ב-2014 ותואר מספר 18 במפעל המשני עבור הבאוורים.

בצד השני, גם אצל תומאס טוכל ייפרדו מדמות משמעותית כאשר מאטס הומלס יערוך את משחק האחרון לפני המעבר לבאיירן. דורטמונד הובסה בגמר בשנה שעברה מול וולפסבורג בתקווה להניף את התואר בפעם הרביעית בהיסטוריה וראשון עבור טוכל. המפגש האחרון בין השתיים בגביע היה בחצי הגמר של העונה שעברה הזכור בעיקר בגלל מחדל הפנדלים של באיירן. המאזן בין שתי הקבוצות העונה כולל 1:5 מפלצתי של האלופה בסיבוב הראשון ו-0:0 בסיבוב השני כאשר מאמן דורטמונד מחכה לניצחון ראשון על המנטור הספרדי.

פפ גווארדיולה -  מאמן באיירן מינכן. GettyImages
תואר אחרון לפני ההגעה לממלכה. פפ לקראת הקלאסיקר בברלין/GettyImages

"אני חושב שהסיכויים הם 50:50", הסביר פייר אמריק אובמיאנג והוסיף: "הגיע הזמן שננצח את באיירן השנה. איבדנו תארים בשנתיים האחרונות, אבל אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה". החלוץ שהפגיז 39 שערים בכל המסגרות העונה סימן המפתח של דורטמונד: "מרקו רויס הוא שחקן פנטסטי, ואם הוא משחק לצידי אז אני יכול להיות רגוע".

מנגד, פפ התראיין לאתר הרשמי של באיירן וסיפר: "אין ספק כי זכייה בגביע הגרמני תהיה מתנת פרידה יפה. אנחנו תמיד מגיעים כפייבורטים, אבל זה יהיה גמר של שתי קבוצות משובחות. נצטרך למצוא את השטחים".

תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי יפתחו בהתקפה בצוותא עם פרנק ריברי ודוגאלס קוסטה. צ'אבי אלונסו ייעדר מהסגל בשל פציעה בצלעות, חאבי מרטינס סובל מחבלה בקרסול והם יצטרפו לאריאן רובן, שכבר סיים את העונה, ברשימת הפצועים. אצל טוכל, אילקאי גונדואן ונבן סובוטיץ' הפצועים ייעדרו. הנריק מחיטאריאן, שנמצא ביכולת נהדרת בתקופה האחרונה, יוביל את הקישור הקדמי בצוותא עם רויס ואובמיאנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully