וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "מפליא שהקבוצה עם הפרובוקטורים הכי גדולים הפכה לקורבן"

20.5.2016 / 10:17

גורמים אצל האלופה לא אהבו את המתקפה של הפועל תל אביב נגד השופטים: "ג'ף אלן ומתן נאור השחקנים הכי לא ספורטיביים בליגה, אולי זו תסמונת הקוזאק הנגזל". אליהו: "אחד המשחקים הגדולים שהיו"

ONE

הפועל ירושלים עבדה קשה מאוד כדי להשיג ניצחון 97:99 אחרי הארכה אמש (חמישי) מול הפועל תל אביב, שהעניק לה יתרון 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. סל ניצחון של איליי הולמן שלוש שניות לסיום העניק לאלופה את ניצחונה ה-13 ברציפות, כשהיא מתגברת גם על ערב קליעה יוצא דופן של נייט רובינסון, שהפגיז 46 נקודות.

בירושלים לא אהבו את התלונות של הפועל תל אביב נגד השופטים, וגורמים במועדון טענו שמדובר בניסיון להפעיל לחץ לקראת המשחק. "אנחנו מביעים פליאה על ההתבכיינות והתקרבנות של קבוצה שיש בה שניים מהשחקנים הכי פרובוקטיבים ולא ספורטיביים בליגה, ג'ף אלן ומתן נאור שמתעסקים לשחק מלוכלך", אמרו בירושלים.

בירושלים הוסיפו: "אולי זו תסמונת הקוזאק הנגזל. השיפוט לא היה חף מטעויות לשני הצדדים. לשרוק עבירת תוקף לדונטה סמית' על מתן נאור? הרי כל השופטים בליגה מכירים את השחקן הזה כבר המון שנים, כל זה קרה כשהכדור היה
אצלנו. זו שריקה של משחק, לא פחות. והיו עוד כמה טעויות שיפוט כמו פעמיים צעדים שהיו ולא נשרקו של רות'בארט".

בירושלים מתכוונים לערוך התאמות לקראת המפגש השני בין הקבוצות שייערך ביום ראשון בדרייב אין, ורוצים להיות אגרסיביים יותר מול רובינסון. ליאור אליהו סיכם את המשחק: "ידענו שתהיה סדרה קשה מול הפועל תל אביב, כל המשחקים מולם היו קשים, אז אף אחד לא מצפה שזה יהיה אחרת בפלייאוף. רובינסון? אני לא חושב שאתה רוצה לתת לשחקן לקלוע 46 נקודות ולהגיע להארכה, הרבה פעמים המזל משחק".

על תצוגת הכדורסל של הקבוצות הוסיף אליהו: "עברתי קריירה ארוכה והרבה דברים, אבל זה בהחלט חד המשחקים הגדולים שהיו בכדורסל הישראלי, הייתה תצוגה אדירה של נייט. היו לנו משחקים יותר טובים מזה ועדיין ניצחנו, נשארנו במשחק. עכשיו הפנים ליום ראשון".

על הטענות של הפועל תל אביב נגד השופטים: "יכול להיות שיש להפועל טענות לשופטים, לכל צד יש טענות, וזה בסדר. ניצחנו ועכשיו אנחנו ממשיכים הלאה".

(עדכון ראשון: 8:37)

רובינסון מול סמית'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully