וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון אטיאס: "שמח על ההישג, אבל גם מבואס בגלל ההחלטה של השופט"

20.5.2016 / 8:26

לוחם הטקוואנדו זכה במדליית כסף באליפות אירופה, אבל חש פספוס: "היריב ביצע עבירה שהייתה אמורה לבטל לו את הנקודה. לצערי השופט לא חשב כך. עכשיו הפנים לאולימפיאדה בריו"

רון אטיאס, לוחם טקוואנדו ישראלי. ברני ארדוב
חושב על ריו. אטיאס/ברני ארדוב

בבוקר שאחרי הזכייה שלו במדליית הכסף באליפות אירופה הנערכת בשוויץ, מרגיש לוחם הטקוואנדו רון אטיאס שהוא היה צריך לזכות בזהב."אני שמח על ההישג אבל ביחד עם זאת גם מבואס, בכל זאת הפסדתי בגמר לאחר החלטה שגויה של השופט", אמר אטיאס, "אבל צריך להסתכל קדימה ולהתכונן לאולימפיאדת ריו שם המטרה הגדולה. צריך גם להגיד תודה לכל מי שתומך ועוזר שזה חלק בלתי נפרד מההישג".

אטיאס שניצח בדרך לגמר יריבים מסרביה צרפת יוון ואנגליה, נכנע כאמור ליריב פורטוגלי ונראה שיסחוב עוד הרבה זמן את התחושה שהקרב הוכרע בצורה לא הוגנת: "הגענו לנקודת זהב והיריב ביצע עבירה שהייתה אמורה לבטל לו את הנקודה. לצערי השופט לא חשב כך. האליפות כאן נמשכת והחברים שלי לנבחרת יתחרו היום ומחר. האליפות מסוקרת כאן ומעניינת את הציבור. שידרו את זה בטלוויזיה המקומית ובשידור חי לאינטרנט".

אטיאס שהבטיח מקומו בריו עוד לפני האליפות, יתנחם במענק שיקבל מהוועד האולימפי בשיתוף משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט בגובה של 28 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • רון אטיאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully