וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלי קלות: קליבלנד שוב הביסה את טורונטו ועלתה ל-0:2 בגמר המזרח

הטיול של הקאבס נמשך: לברון עקף את שאקיל וטיפס למקום הרביעי בכל הזמנים בנקודות בפלייאוף עם טריפל דאבל מרשים ב-89:108 על הראפטורס. אירווינג הוסיף 26, קייל לאורי שוב אכזב, לו שבר את שיא הניצחונות הרצופים בפלייאוף למאמן בשנתו הראשונה

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
לפניך, שאק. לברון/AP

הטיול הנינוח של קליבלנד אל עבר גמר NBA שני ברציפות נמשך. הקאבס הביסו הלילה (בין חמישי לשישי) 89:108 את טורונטו, עלו ליתרון 0:2 בגמר המזרח, שמרו על מאזן מושלם מתחילת הפלייאוף (0:10), ועשו צעד נוסף אל מה שעשוי להתברר כרצף היסטורי עם העפלה לגמר ללא הפסד. אחרי שהסדרה נפתחה במשחק חד צדדי, הראפטורס קיוו למתוח קצת יותר את החבורה של טיירון לו ואולי אפילו להדהים לפני שהסדרה עוברת לאולם הביתי במיוחד בקנדה, אבל התבדו אחרי רבע ראשון צמוד.

מיד עם תחילת הרבע השני לברון ג'יימס העלה הילוך, הוביל את קליבלנד ליתרון דו ספרתי בהפסקה, ולמחצית שנייה שרובה הייתה גארבג' טיים מתמשך. טורונטו לא הצליחה לרדת מפיגור דו ספרתי לאורך כל המחצית השנייה והכי קרוב שהגיעה לקליבלנד היה מינסו 10, חמש דקות לסיום הרבע השלישי, אבל אז קווין לאב וקיירי אירווינג נכנסו לעניינים, ומנעו כל אפשרות לקצת מתח בסדרה המעט עבשה שמתפתחת לנו.

זה (שוב) היה הלילה של לברון: ג'יימס נראה חד מהפתיחה ומילא את השורה הסטטיסטית תוך מינימום דקות, כשהוא קולע, מוסר, לוקח ריבאונדים ועושה הכל מהכל. 8:08 לסיום הרבע השלישי הוא עקף את שאקיל אוניל וטיפס למקום הרביעי בטבלת קלעי כל הזמנים בפלייאוף, אחרי מייקל ג'ורדן (5,987), קארים עבדול ג'באר (5,762) וקובי בריאנט (5,640). ג'יימס פתח את המשחק כשהוא זקוק ל-19 נקודות כדי לחלוף על פני שאק, והתקרב ליעד כבר במחצית הראשונה, אותה סיים עם 17 נקודות. בסופו של דבר הוא גם הצליח להגיע לטריפל דאבל בפעם ב-15 בקריירה בפוסט-סיזן, וסיים את המשחק עם 23 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. פרט ללברון, גם קיירי אירווינג (26 נקודות) וקווין לאב (19) באו לעבודה, כשצ'אנינג פריי ממשיך להיות הקלף של טיירון לו מהספסל עם 10 נקודות משלו. אגב, גם לו עשה הלילה היסטוריה משלו, כשעלה ל-10 ניצחונות רצופים מתחילת הפלייאוף, הכי הרבה אי פעם למאמן בשנתו הראשונה ב-NBA (אחד יותר מפט ריילי, שהחזיק בשיא מאז 1982).

מנגד, אצל הראפטורס אין חדש תחת השמש. דרוזן שוב הוליך את טבלת הקלעים של הראפטורס עם 22 (8 מ-18 מהשדה), קייל לאורי רשם עוד מפגן קליעה נוראי וסיים עם 10 נקודות כולל 4 מ-14 מהשדה ו-1 מ-8 מחוץ לקשת, וההיעדרות של יונאס ולנצ'יונאס הפצוע שוב הורגשה היטב, כשהקאבס מנצחים 38:46 בריבאונדים למרות חמישייה נמוכה ברוב שלבי המשחקי. המשחק השלישי ייערך מחרתיים בקנדה, כשהראפטורס ינסו להשיב את הכבוד האבוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן טורונטו ראפטורס דווין קייסי עם דמאר דרוזן. GettyImages
לא כוחות. קייסי עם דרוזן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully