וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לאחר שהתגלה בגופו גידול: מרקו רוס מפרנקפורט כבש שער עצמי

הבלם עלה למשחק בפלייאוף ההישרדות של הבונדסליגה מול נירנברג ביום בו קיבל את החדשות הקשות, וכבש לשערו הוא ב-1:1 הביתי. יתחיל טיפולים יום לאחר הגומלין. ניצחון לגרשון וסייף

קפטן איינטרכט פרנקפורט מרקו רוס, שהבוקר (חמישי) פורסם שחלה במחלת הסרטן, כבש שער עצמי ב-1:1 מול נירנברג בבית, במשחק הראשון של פלייאוף הירידה של הבונדסליגה.

שחקן איינטרכט פרנקפורט מרקו רוס מאוכזב. GettyImages
יום נורא. רוס/GettyImages

הפרשה החלה בבדיקת סמים שגרתית שעבר הבלם בן ה-30 אחרי ניצחון הקבוצה של דרמשטאדט במחזור הלפני אחרון. הבדיקה שלו חזרה חיובות והתגלתה בה רמה גבוהה מאוד של הורמון גדילה מסוג HGC בגופו. התוצאות העלו את חשד הקבוצה ורוס נשלח לבדיקות נוספות, שכן רמת ההורמון הצביעה על סבירות גדולה יותר למחלה מאשר לשימוש בסמים משפרי יכולת.

הבדיקות אישרו את החששות הכבדים והתגלה גידול בגופו של תוצר מחלקת הנוער של פרנקפורט. מיקום הגידול לא פורסם. רוס מייד הודיע שהוא רוצה בכל זאת לקחת חלק במשחק ההישרדות הקריטי ועל פי הפרסומים הוא אמור להתחיל בטיפולים בעוד חמישה ימים, יום לאחר משחק הגומלין מול נירנברג.

עוד לפני המשחק נכתב באתר הקבוצה: "למרות החדשות המזעזעות, מרקו רוס מוכן ורוצה לשחק מול נירנברג, וזה אושר על ידי הצוות הרפואי".

שחקן איינטרכט פרנקפורט מרקו רוס כובש שער עצמי. GettyImages
רוס מכניע את שוערו/GettyImages

אז רוס אכן הראה את המחוייבות העצומה שלו לקבוצה ועלה לשחק, אך לצערו בדקה ה-42 הוא דחק לשערו הוא, הכניע את רפאל שייפר והעניק יתרון לנירנברג. מיהאט גאצ'ינוביץ' השווה (65) ושיפר את ההרגשה של כולם מהמשחק הזה ואת סיכויי פרנקפורט להישאר בבונסדליגה עונה נוספת. רוס וחבריו בהחלט יכולים להרשות לעצמם לצאת מאוכזבים מהמשחק, שכן הם בעטו 18 בעיטות לשער (חמש למסגרת) מול בעיטה אחת בלבד של נירנברג.

* רמי גרשון וקני סייף השלימו 90 דקות בהרכב גנט, שניצחה 0:1 בחוץ את אוסטנד ושמרה על המקום השלישי בפלייאוף הבלגי, מחזור אחד לסיום העונה. ליאור רפאלוב לא נכלל בסגל האלופה הטרייה קלאב ברוז', שניצחה 0:2 בחוץ את זולטה וארחם.

איחולי ההחלמה של פרנקפורט לקפטן שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully