וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: הפועל ירושלים זקוקה לנס, קטמון נפרדה מגולן חרמון

רק ניצחון גבוה על עפולה, בצירוף הפסד של נצרת עילית בבית מול בית"ר תל אביב רמלה (16:00, ספורט 5) יאפשר לירושלמים להינצל. האחות חתמה את העונה עם 0:0 מול אשקלון וטקס לבלם הפורש

יוסי ציפקיס

בווידאו: הפועל אשקלון לאחר העלייה הרשמית בשבוע שעבר

עונת 2015/16 בליגה הלאומית תגיע לסיומה מחר (שישי, 16:00, ספורט 5 לייב) כאשר הפועל ירושלים צריכה נס כדי לא להיות הקבוצה שתפגוש את מ.ס. כפר קאסם מליגה א' בשני משחקי הפלייאוף נגד הירידה (ב-27 ו-31 במאי). הירושלמים חייבים לנצח בטדי את הפועל עפולה ולקוות להפסד ביתי של הפועל נצרת עילית מול בית"ר תל אביב רמלה, בהפרש מצטבר של שישה שערים.

העולות: מ.ס. אשדוד, הפועל אשקלון

היורדות: מכבי יבנה, עירוני קרית גת

מבחנים: הפועל ירושלים נגד מ.ס. כפר קאסם

שחקני הפועל קטמון, גולן חרמון, אבירם ברוכיאן. מגד גוזני
תלה את הנעליים בגיל 38. גולן חרמון, מימין, עם יוגב לרמן/מגד גוזני

פלייאוף עליון

הפועל קטמון - הפועל אשקלון 0:0

עונה אחת בלבד בלאומית הספיקה להפועל אשקלון, שלפני שנה עוד הייתה בליגה א' ובאוגוסט תחל קדנציה מחודשת בליגת העל. הקבוצה של יובל נעים סיימה את העונה עם תיקו בטדי, שם הפועל קטמון ערכה את אירוע הפרידה המרגש שלה מהבלם הוותיק גולן חרמון וקיימה הפנינג אוהדים לציון עונה מוצלחת אותה היא עשויה לסיים במקום השלישי.

בני לוד - מ.ס. אשדוד

מכבי הרצליה - מכבי אחי נצרת

הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה

פלייאוף תחתון

הפועל ירושלים - הפועל עפולה

בצל החשדות להטיית משחקים בתחתית הליגה הלאומית, הפועל ירושלים, אחת הנפגעות מהאירועים (לטענתה) תארח את הפועל עפולה בתקווה לאיזשהו נס. הקבוצה של אלי מחפוד חייבת לנצח בהפרש גבוה ולקוות להפסד דומה של הפועל נצרת עילית בבית. 0:3 של הירושלמים בטדי והפסד 3:0 של נצרת עילית בגרין, למשל, יגרום לחילופי מקומות.

הפועל נצרת עילית - בית"ר תל אביב רמלה

שישה ניצחונות בשבעה משחקים הציבו את הפועל נצרת עילית במצב בו נקודה ואפילו הפסד מינימלי יבטיחו לה עוד עונה בליגה הלאומית. מולה ניצבת בית"ר תל אביב רמלה, הקבוצה הכי ספורטיבית בפלייאוף התחתון, שניצחה בכל ששת משחקיה ותנסה להאריך את הרצף ולהגיע ל-63 נקודות - כמות שהייתה מספיקה לה לעליית ליגה מהמקום השני.


הפועל ניר רמת השרון - מכבי יבנה

עירוני קרית גת - הפועל ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully