וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עלתה ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול בני הרצליה

הצהובים לא הבריקו, אך שמרו על הביתיות במשחק שפתח את הסדרה עם 75:76. לנדסברג בלט עם 21 נקודות, שגב הוסיף 11 ו-14 ריבאונדים. סינגלטון החזיק את הרצליה במשחק עם 17 ו-12 ריבאונדים

one
ברני ארדוב

זה לא היה פשוט, אפילו די קשה, אך בסופו של דבר מכבי תל אביב הצליחה לשמור על הביתיות, לנצח את בני הרצליה 75:76, ולעלות ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הצהובים פתחו את המשחק בצורה טובה מאוד, אך נחלשו בהמשך ואפשרו ליריבה לנגוס בהפרש. למרות שלשה מטורפת של ג'יימס סינגלטון, הצליחה מכבי תל אביב לשמור על היתרון ובסופו של דבר לרשום ניצחון דרמטי וחשוב מאוד.

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב הייתה לקבוצה הראשונה שקלעה נקודות במשחק, אחרי מסירה של יבזורי ללנדסברג. זיו קלע פעמיים מקו העונשין כדי להשוות, אך יבזורי החזיר את היתרון (2:4) לצהובים. דאנק מרשים של שגב (4 נקודות), העלה את הצהובים ל-9:13, חמש דקות לסיום הרבע. אוחיון אמון על האסיסט. אחרי שהאורחת הצליחה לנגוס בהפרש, קלע רנדל עם הבאזר והוריד את מכבי תל אביב ביתרון 18:21 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

בני הרצליה כמעט והפכה את התוצאה עם פתיחת הרבע, אך טעויות שלה אפשרו למכבי תל אביב לשמור על הפרש מינימילי -22:26, כשבע דקות להפסקה. אנג'אי רשם את חסימתו השלישית במשחק, כשעצר את הצהובים מתחת לסל, אך מקל הצליח לקלוע בסופו של דבר, 30:38 למכבי תל אביב, שתי דקות לסיום הרבע. הנדריקס דייק פעמיים מקו העונשין לקראת סוף הרבע, וקבע את תוצאתו - 32:40.

שחקן מכבי תל אביב, סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
פתח טוב את המשחק. לנדסברג/ברני ארדוב

רבע 3:

מקל פתח את המחצית השנייה עם נקודות קלות מתוך הצבע, עשר הפרש, 32:42, דקה בתוך הרבע השלישי. שתי בשורות רעות עבור מכבי תל אביב: בני הרצליה חזרה לעניינים והורידה את ההפרש לארבע - ויבזורי ביצע את העבירה הרביעית שלו במשחק. אחרי בריחה קלה של המארחת, סינגלטון קלע זריקה מחוץ לקשת וצימק את ההפרש לשש - 55:49 - כשלוש דקות לסיום הרבע. קרופורד חסם את אוחיון ומנע ממנו להגדיל את היתרון של מכבי תל אביב עם סיום הרבע השלישי, 54:59.

רבע 4:

שלשה של פניני פתחה את הרבע הרביעי, ומכבי תל אביב עלתה ל-54:62. עקשנית כבר אמרנו? בני הרצליה ממש לא מוותרת על המשחק, וצימקה את ההפרש לארבע, 66:62, כארבע דקות לסיום המשחק. שלשה מטורפת של סינגלטון הורידה את ההפרש לנקודה בלבד, 73:72, כעשר שניות לסיום המשחק. אוחיון דייק פעמיים מהקו בצד השני, והחזיר את יתרון שלוש הנקודות לקבוצתו. בסופו של דבר זה נגמר בניצחון צהוב, לאחר קליעת עונשין מדויקת של שגב, שקבעה 75:76.

קלעו למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 21 נקודות ו-7 ריבאונדים, גל מקל 14, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, איתי שגב 11 ו-14 ריבאונדים, גיא פניני וטרבור אמבקווה 7 כל אחד, יוגב אוחיון ודגן יבזורי 5 כל אחד, ריצ'רד הנדריקס 4.

קלעו לבני הרצליה: ג'יימס סינגלטון 17 נקודות ו-12 ריבאונדים, אבירם זליקוביץ' 14, סטיבן דניס 13, דרו קרופורד 12, אמאדי אנג'אי 8, כרם משעור 7, יפתח זיו 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully