וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר פרש מהרולאן גארוס: "אני עדיין לא כשיר במאה אחוז"

לאחר 65 גרנד סלאמים רצופים, המאסטרו השוויצרי שפרש מטורניר החימר במדריד בשל הפציעה בגבו הודיע שלא ייקח חלק באליפות בפריס: "עושה זאת על מנת לחזור בריא ולהאריך את הקריירה שלי"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
מאכזב. פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר הודיע הערב (חמישי) בחשבון הפייסבוק שלו שלא ייטול חלק בטורניר הרולאן גארוס שייצא לדרך בשבוע הבא, ובכך נקטע לו רצף של 65 גרנד סלאמים בהם השתתף המאסטרו השוויצרי (האחרון שפספס: אליפות ארצות הברית ב-1999). פדרר סבל לאחרונה ממספר בעיות רפואיות, בפרט פציעה בגב שאילצה אותו לפרוש מטורניר מדריד לפני כשבועיים. לאחר מכן לקח חלק בטורניר החימר ברומא, והודח בשמינית הגמר לאחר שנכנע לדומיניק תים האוסטרי.

"צר לי להודיע שהחלטתי לא לשחק ברולאן גארוס השנה", כתב השוויצרי. "מצבי הרפואי הכולל השתפר, אבל אני עדיין לא 100 אחוז ומרגיש שלשחק בטורניר לפני שאני באמת מוכן יהיה נקיטת סיכון לא הכרחי. ההחלטה הזו לא היתה קלה, אבל קיבלתי אותה כדי שאוכל לשחק בהמשך העונה ולהאריך את הקריירה שלי. עדיין יש לי מוטיבציה ואני נרגש מתמיד להגיע לרמות הפיזיות הגבוהות ביותר לפני שאשוב לעונת הדשא. אני מתנצל בפני האוהדים שלי, אבל מצפה מאוד לשוב לרולאן גארוס ב-2017".

פדרר בן ה-34 השתתף ברולאן גארוס 17 פעמים עד כה בקריירה וזכה להניף את הצלחת פעם אחת, ב-2009. ב-2006, 2007, 2008 ו-2011 הגיע לגמר, אך הפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully