וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'יאנו ספאלטי: "היחסים שלי עם פרנצ'סקו טוטי מצוינים"

בעיות? מאמן רומא טען כי היחסים בינו לבין הכוכב בן ה-39 נהדרים, למרות הדווחים במהלך החודש האחרון. הקיסר: "הוא לא אומר לי דברים נחמדים פנים מול פנים". טוטי עדיין לא חתם על חוזה חדש

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא. AP
דורש יותר כבוד. טוטי/AP

פרנצ'סקו טוטי עדיין לא חתם על חוזה חדש ברומא. המלך של העיר כבר בן 39, אך כיכב בסוף העונה כאשר כבש ארבעה שערים לקראת סיומה, שסייעו לקבוצתו לסיים במקום השלישי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. למרות זאת, טוטי לא היה מרוצה מתפקודו בקבוצה במהלך התקופה האחרונה, לאחר שסופסל על ידי מאמנו לוצ'אנו ספאלטי ולא ראה דקות משחק רבות. השיא הגיע לאחר המשחק של הג'לארוסי מול אטאלנטה, בו טוטי כבש את שער השוויון בדקה ה-85. על פי הדיווחים, לאחר המשחק בו רומא איבדה שתי נקודות חשובות, ספאלטי התפוצץ בחדר ההלבשה וצעק על שחקניו. כשטוטי רצה להביע את דעתו, המאמן צעק ישירות על הכוכב בעימות חזיתי בין השניים.

לאחרונה ספאלטי התראיין לכלי התקשורת באיטליה, ודווקא אמר כי אין שום בעיה בין השניים: "היחסים שלי עם טוטי לא יכולים להיות טובים יותר. כל פעם שהעלתי אותו למגרש הוא הבקיע, הוא שיחק מצוין". הקפטן התראיין גם הוא, ואמר דברים מעט שונים: "אני לא יכול להישאר ברומא כמו שהדברים נראים כרגע. זה כואב לשבת על הספסל. אני מבין שבגילי אני צריך לשחק פחות, אך לסיים את הקריירה בצורה הזו זה מאוד רע עבורי וזה לא מכובד לאחר כל מה שנתתי לרומא. אני דורש יותר כבוד אחרי כל השנים שלי במועדון". בנוגע ליחסיו עם המאמן טוטי אמר: "אנחנו אומרים אחד לשני בוקר טוב. זה הכל. הוא אומר את כל הדברים הנחמדים בעיתונים אך לא פנים מול פנים".

מאמן רומא לוצ'יאנו ספאלטי. GettyImages
יחסים שנויים במחלוקת עם הקפטן. ספאלטי/GettyImages

הקפטן האיטלקי התייחס גם לעתידו ואמר: "החוזה שלי מסתיים ביוני. אני מצפה להגינות מהאנשים ברומא ושיגידו לי כיצד הדברים הולכים להתנהל". נשיא המועדון, ג'יימס פאלוטה, אמר: "הצענו לטוטי הצעה לפני יותר משבוע, אך זה מוזר שהוא לא קיבל אותה כי הוא אמר שהוא כן רוצה להמשיך לשחק. ההצעה היתה נדיבה מאוד, אך כנראה שהוא לא מקבל עצות טובות ממקורביו".

טוטי בן ה-39 לובש את מדי הג'לארוסי משנת 1992. הוא כבש במדי הקבוצה 248 שערים ב-601 הופעות, וזכה איתה באליפות בלתי נשכחת בעונת 2000/01.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully