וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה מכירת הכרטיסים לשלב חצאי הגמר בפיינל פור

19.5.2016 / 17:54

עם פתיחת סדרות רבע הגמר הוציאה המנהלת מאות כרטיסים למכירה כשכל קבוצה שתעפיל לאירוע בארנה בירושלים תזכה לאלפיים כרטיסים נוספים. 54 אחוזים מהגולשים באתר המנהלת מאמינים כי הפועל ירושלים תזכה באליפות

סדרות רבע גמר הפלייאוף בליגת העל הכדורסל ייצאו לדרך הערב (חמישי) ומנהלת הליגה הודיעה על מכירה לקהל הרחב של מאות כרטיסים לחצי גמר הפיינל פור. לראשונה ייערך הפיינל פור בארנה בירושלים, האולם הגדול ביותר בארץ המכיל 11,600 מקומות. המנהלת משריינת לכל קבוצה שתעפיל לחצי הגמר 2,000 כרטיסים למכירה לקהל אוהדיה. שני משחקי חצי הגמר יתקיימו בפיס ארנה ביום שני ה-6 ליוני בשעות 18:00 ו-21:00. סדר המשחקים ייקבע בהמשך. את הכרטיסים ניתן לקנות באתרי הכרטיסים של "לאן" ו"בימות". לראשונה, מכירת הכרטיסים לגמר הפיינל פור, תתבצע רק לאחר משחקי חצי הגמר.

כמו כן ערכה המנהלת בשבועות האחרונים את "אתגר הפלייאוף" בו התבקשו הגולשים באתר המנהלת לנחש את תוצאות הפלייאוף, מסדרות רבע הגמר ועד משחק האליפות. כ-54 אחוזים הימרו שהאלופה, הפועל ירושלים תשמור על התואר. עד כה, למעלה מ-2,000 גולשים כבר מילאו בראקטים תוך יומיים והבחירה תימשך עד פתיחת המשחקים הערב, כאשר המנחש המדויק ביותר יזכה בטאבלט. במקום השני נמצאת מכבי תל אביב עם כ-35 אחוזים מניחושי הגולשים ואחריה מגיעה מכבי חיפה עם 5 אחוזים.

אוהדי הפועל ירושלים. מגד גוזני
תהיה אדומה גם בפיינל פור? הארנה בירושלים/מגד גוזני

הגמר הנפוץ ביותר בבראקטים הוא הפועל ירושלים נגד מכבי תל אביב, אותו מנבאים 72 אחוזים מהגולשים. הגמר השני הנפוץ ביותר הוא בין האדומים מהבירה למכבי חיפה- 17 אחוזים , בעוד 3% סבורים שמכבי ראשון לציון תעפיל לגמר מול ירושלים. במקום הרביעי עם 2% גמר בין עירוני נהריה למכבי תל אביב ובחמישי דרבי על האליפות עם מעט פחות מ-2 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully