וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לליגת העל: מ.ס אשדוד סימנה שני בולגרים לקראת העונה הבאה

19.5.2016 / 16:54

העולה החדשה מתחילה את בניית הסגל, כאשר השחקנים אסן גאורגייב וחריסטופור חובצ'ב סומנו כאופציה לחיזוק ההגנה. ניבאלדו ואוחיון צפויים להמשיך, מרציאנו מתאמן עם הקבוצה אך לא צפוי להצטרף

חריסטופור חובצ'ב שחקן נבחרת הנוער של בולגריה (משמאל) מול בנימין טרוימר. GettyImages
חריסטופור חובצ'ב משמאל/GettyImages

במ.ס. אשדוד החלו בהכנות לליגת העל וסימנו שני שחקנים בולגרים כאופציה לחיזוק ההגנה. מדובר בשני שחקנים מקבוצת מונטנה הבולגרית: אסן גאורגייב וחריסטופור חובצ'ב. ביום שלישי ייערך גמר הגביע הבולגרי כשמונטנה המפתיעה, אותה מאמן אמיל ולב ששיחק בעבר באשדוד, העפילה לגמר. ביציע אמורים לשבת אנשי הצוות המקצועי של אשדוד ולעקוב אחר שני השחקנים. גאורגייב (22) הוא בלם שמשתייך לסגל נבחרת בולגריה הבוגרת. הובצ'ב (20) משחק כמגן שמאלי, ומשתייך לנבחרת האולימפית של בולגריה. שני השחקנים הצעירים נחשבים למבטיחים בארצם.

במקביל, ממשיכים באשדוד לסגור קצוות בכל הקשור לסגל הנוכחי. הבלם הברזילאי ניבאלדו והקשר משה אוחיון, עליו אומרים במועדון שהגעתו במהלך העונה החולפת היוותה נקודת תפנית עבור הקבוצה, צפויים להמשיך ולחתום על חוזה חדש. בימים האחרונים מתאמן אופיר מרציאנו עם שוערי הקבוצה, אך בשלב הזה אין כוונה מצידו להישאר בעונה הבאה. גם באשדוד מבינים שמרציאנו מכוון לאחת מקבוצות הצמרת בארץ או לעונה נוספת באירופה, בקבוצה שתיתן לו יותר הזדמנויות. בקבוצה יש אמונה מלאה בשוערים יואב ג'רפי ורועי משפתי, כאשר גם מרציאנו שמתאמן איתם אמר בימים האחרונים שאין שום סיבה ששניהם לא יעמדו בין הקורות בליגת העל.

בקבוצה יחליטו בקרוב היכן לערוך את מחנה האימונים לקראת העונה הבאה. למרות האירועים שהיו בקיץ שעבר בסופיה במשחק מול צסק"א סופיה, לא פוסלים באשדוד חזרה לבירת בולגריה, כאשר על הפרק יש אופציות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully