וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים: "חאמס רודריגס רוצה להישאר בריאל מדריד"

ב"אס" מדווחים כי הקולומביאני רוצה להישאר בבלאנקוס ולהילחם על מקומו בהרכב. על פי הדיווחים, השחקן אישר כי ישחק בקופה אמריקה. קבוצות הלה ליגה ייקנסו על קרחות ביציעים שלהן

one

היכן חאמס רודריגס ישחק בעונה הבאה? שמו של השחקן נקשר לאחרונה למספר מועדונים, לאחר תקופה לא יציבה בריאל מדריד. הקולומביאני בילה זמן לא מועט על ספסל הקבוצה וסיים את עונת 2015/16 עם מאזן בינוני של שבעה שערים ב-26 משחקים. במהלך העונה אף דובר על סכסוך עם אוהדי הקבוצה שהביעו קריאות נגד משקלו של השחקן.

למרות השמועות, על פי הדיווחים האחרונים בספרד, חאמס רוצה להישאר במועדון, להילחם על מקומו בהרכב ולהוביל את הקבוצה בעתיד. בנוגע ליחסיו עם זינדין זידאן, השחקן אמר כי יש בין השניים מערכת יחסים מקצועית בה הוא ממלא אחר ההוראות של המאמן הצרפתי. בנוגע לקיץ הקרוב, חאמס אישר כי לא יהיה חלק מסגל הנבחרת באולימפיאדה, אך כן יילבש את המדים הלאומיים בקופה אמריקה.

מי שעוד תמכה במהלך היא אשתו של הקולומביאני, דניאלה אוספינה. "מדריד היא עיר מקסימה. אני מרגישה מאוד נוח כאן ובכלל לא חושבת על האופציה לעזוב. מאוד טוב לנו במדריד". אוספינה, אחותו של שוער ארסנל והנבחרת דוד אוספינה, היא שחקנית כדורעף מקצוענית ואמרה את הדברים למגזין "הולה".

חאמס רודריגס שחקן נבחרת קולומביה. AP
מערכת יחסים מקצועית עם זידאן. חאמס/AP

בנושא אחר, קבוצות הליגה הספרדית ייקנסו החל מהעונה הבאה אם בשידור הטלוויזיה יראו כיסאות ריקים באיצטדיון שלהן. מדובר בתגובה של הליגה לפופולריות המתגברת של הפרמיירליג, המתווספת להסכם השידורים החדש של הלה ליגה, שהגיע גם הוא כתגובה לזה שנחתם באנגליה ואשר יהפוך את הליגה האנגלית לרווחית בעולם.

ההסכם שנחתם כספרד שווה כשני מיליארד ליש"ט בשלוש שנים (לעומת למעלה מחמישה מיליארד שתקבל הפרמיירליג באותה תקופה). גם הפורמט של החוזה הושפע מהמקביל האנגלי, כאשר אחרי שנים בהן ברצלונה וריאל מדריד חתמו חוזי זכויות פרסום על דעת עצמן בלבד, כעת החוזה החדש של הלה ליגה מחייב את כל הקבוצות באופן שווה.

לא צריך לדאוג לאלופה ולסגניתה, שכן בחוזה החדש יש סעיף שאומר שאף קבוצה לא תרוויח פחות ממה שהרוויחה לפני כניסתו לתוקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully