וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ווילפריד בוני מסתבך, הפדיחה הגדולה של ניימאר

חלוץ מנצ'סטר סיטי הכניס צעירה להריון, ולא מוכן לקחת אחריות. כוכב ברצלונה הגיע לשדה התעופה באנגליה, ללא דרכון. למי זלאטן קרא "אדולף", נדאל וואן דר ויל משתעשעים ואיך נראית באזל ביום שאחרי גמר הליגה האירופית?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: התוכנית וואלה! פישלתם

16:33: למי החליט זלאטן איברהימוביץ' לקרוא "אדולף?"

ספר נוסף על מעלליו של זלאטן איברהימוביץ' ייצא בקרוב, כשהפעם מדובר על תקופתו של השבדי בפריס סן ז'רמן. את הספר כתבו שני עיתונאים בכירים מה"לאקיפ", שחשפו היום קטע קצר ממנו. בתחילת העונה הגיע לצרפתים השוער הגרמני, קווין טראפ, שדחק את סלבטורה סיריגו, חבר קרוב של זלאטן, לספסל. בעקבות זאת בחר איברהימוביץ' להעניק כינוי מעורר מחלוקת לגרמני, כפי שכתבו העיתונאים בטיזר שהוציאו מספרם: "טראפ גרמני, וכשהוא הגיע לקבוצה החליט זלאטן לקרוא לו אדולף, כדי לעודד את חברו סלבטורה".

שוער פריס סן ז'רמן, קווין טראפ. רויטרס
זכה לכינוי חדש. טראפ/רויטרס

ווילפריד בוני אמנם לא זוכה להמון דקות משחק, אך חלוץ מנצ'סטר סיטי שומר על חדות, לפחות בכל הנוגע לחייו הפרטיים. באנגליה מדווחים כי בוני חיזר ארוכות אחרי צעירה העונה לשם קורטני נוגבה, אבל בחר להתנער ממנה אחרי שהבין כי בת ה-23 נכנסה להריון אחרי שהשניים נפגשו לבילוי סוער. בוני, איש נשוי ואב לשני ילדים, ניסה להכחיש את המעשים המיוחסים לו ואף הבהיר כי הוא מוכן לעבור בדיקת אבהות. אחותה של קורטני, ניקול בחרה לתקוף את החלוץ: "אנחנו לא רוצים את הכסף שלך, אבל אתה תצטרך לספק פתרונות לילד שלך. ווילפריד רדף אחרי אחותי, שלא ידעה על חיי המשפחה שלו. הגיע הזמן שתלמד להשתמש בקונדום!".

ווילפריד בוני שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
שלו או לא? בוני/GettyImages

14:55: הפאדיחה של ניימאר

העוברים והשבים בשדה התעופה לוטון באנגליה נותרו המומים כאשר ניימאר ניצב מול מצב לא פשוט. כוכב ברצלונה ניסה לשכנע את מנהלי נמל התעופה לאפשר לו להיכנס לגבולות בריטניה חרף העובדה כי הדרכון שלו לא היה ברשותו. אחד העוברים והשבים סיפר לתקשורת האנגלית כי ניי 'מיהר לפגישה דחופה'. הלחץ של הברזילאי השתלם ובסופו של דבר אפשרו לו להיכנס למדינה.

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
לא נעים. ניימאר/רויטרס

14:33: לסטר סיטי מתקבלת בחום ואהבה בתאילנד

14:11: כשרפאל נדאל פגש את גרגורי ואן דר ויל למשחק "טניסרגל"

14:03: העיר באזל - ביום שאחרי גמר הליגה האירופית

13:45: אז מה אם יש לו רגל אחת?

13:33: ד"ש מדריק שארפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully