וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנצ'סטר יונייטד חוששים: שחקנים לא רוצים להגיע בגלל לואי ואן חאל

לאחר שבשנה שעברה מספר שחקנים בולטים באירופה דחו את השדים האדומים, במועדון חוששים שההתנהלות של ההולנדי תמנע את רכישתו של חלוץ דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג

one

לואי ואן חאל בדרך לסיים את עונתו השניה והמאכזבת במנצ'סטר יונייטד. ההולנדי אמנם יגיע עם קבוצתו לגמר הגביע ביום שבת הקרוב מול קריסטל פאלאס, ויוכל לזכות בתואר הראשון שלו במועדון, אך אפשר לסכם את כהונתו באולד טראפורד ככישלון. השדים האדומים הודחו כבר בשלב הראשון מליגת האלופות וסיימו את העונה במקום החמישי בלבד. ואן חאל שפך לא מעט כספים מאז הגיע לקבוצה, כאשר במהלך התקופה דווח כי שחקנים רבים וויתרו על המעבר למנצ'סטר, רק בגלל האופי הלא צפוי של המנג'ר.

כעת נראה כי ביונייטד חוששים מאוד שההיסטוריה תחזור על עצמה, ושהעובדה שההולנדי עדיין נמצא במועדון תמנע את הגעתם של כוכבים נוספים. הרכש הבא שסימנו במנצ'סטר הוא חלוץ דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג, כאשר על פי מספר דיווחים, שחקנה של נבחרת גאבון לא מתכוון להגיע למועדון כל עוד ואן חאל הוא האחראי.

ההולנדי ידוע בגישה התוקפנית והמבקרת שלו, ובהנהלת יונייטד לוקחים זאת בחשבון ושוקלים את עתידו לקראת העונה הבאה. למרות אי הוודאות לגבי המאמן, במועדון לא מבזבזים זמן ומסמנים מטרות לקראת העונה הבאה, זאת לאחר שלא הצליחו להנחית בקבוצה את רנאטו סאנצ'ס ומאטס הומלס, שחתמו בבאיירן מינכן.

אובמיאנג עצמו סיים עונה מדהימה ונחשב לאחד החלוצים המבוקשים ביותר ביבשת. הוא כבש 39 שערים העונה בכל המסגרות ובישל עוד 12 ב-48 הופעות. תג מחירו אמנם עומד על 45 מיליון יורו, אך סביר להניח כי דורטמונד תדרוש עליו מחיר גבוה יותר. את הכסף יש לאנשי יונייטד, אך השאלה היא מה צריך לשנות כדי שהשחקנים אכן יגיעו.

פייר אמריק אובמיאנג. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
יגיע לאולד טראפורד? אובמיאנג/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully