וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער אוהד כהן הודיע על פרישה: "הרגע המייסר והמרגש במסע"

19.5.2016 / 10:40

רגע לפני יום הולדתו ה-41, השוער שעזר לכפר סבא בשנים האחרונות לחזור מליגה א' לליגת העל, החליט לתלות את הכפפות לאחר שבקבוצה הודיעו לו שינסו להחתים שוער בכיר לעונה הבאה. המועמדים להחליפו: דניאל ליפשיץ ואוהד לויטה. פדידה חתם לשנתיים

צלמים זמניים מורשים

השוער הוותיק אוהד כהן, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-41, הודיע היום (חמישי) על פרישה מכדורגל לאחר קריירה של למעלה משני עשורים.

כהן פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו בו כתב בין היתר: "קצרה היריעה והמקלדת מכדי לסכם פרק חיים שלם, 34 שנים, אלפי אימונים, זיכרונות ילדות מעצבים בין הקורות, משחקים במפעלים אירופאים, זימונים לנבחרת ישראל, 400 הופעות בליגת העל, הכל חלף כהרף עין. אודה ולא אבוש, רגע הפרישה הוא המייסר והמרגש במסע הקריירה הארוכה בה פסעתי בשבילי הכדורגל בישראל, עשור ושנה כשחקן צעיר ועוד יותר משני עשורים כשחקן כדורגל מקצועני בליגות הבכירות בישראל. אני עושה זאת בראש מורם, בגיל 41 וכקפטן ושוער של קבוצת הכדורגל של הפועל כפר סבא בליגת העל".

בכפר סבא כבר החלו לחפש מחליף לכהן, והמועמד הבולט שסומן הוא דניאל ליפשיץ, שוערה המחליף של מכבי תל אביב, שבשלב זה מעדיף להישאר כשוער שני במדי הצהובים. כמו כן הוזכר שמו של אוהד לויטה, שוערה המחליף של מכבי חיפה, שגדל בכפר סבא ושיחק במדיה בין 2004 ל-2009. שמות נוספים ברשימת המועמדים הם רן קדוש, איתמר ניצן ודני עמוס.

כהן הבהיר לפני שבועיים כי הוא מעוניין להמשיך לעונה נוספת בכפר סבא, שנשארה בליגה הראשונה, אולם אמר לאנשי המועדון כי הוא רוצה להיות שוער ראשון גם בעונה הבאה ולא מחליף. כהן הרגיש כי למרות גילו המתקדם, הוא יכול להמשיך לשחק כשוער ראשון בליגת העל, אולם בפגישה שנערכה בתחילת השבוע בינו לבין המאמן שרון מימר והמנכ"ל רובי רגב, הודיעו לו השניים כי הקבוצה תנסה לצרף שוער ישראלי בכיר לקראת העונה הבאה ולכן הם לא יכולים להבטיח לו שהוא יהיה השוער הראשון. כהן ביקש לחשוב על הדברים יומיים, והיום הודיע על פרישה. הוא צפוי להמשיך במועדון בתפקיד מקצועי.

כהן גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה והחל בה את הקריירה המקצוענית ב-1994. משם עבר להפועל מחנה יהודה, חזר לפתח תקוה והמשיך להפועל בית שאן, בית"ר ירושלים, הפועל פתח תקוה, הפועל כפר סבא ושוב למכבי פתח תקוה, שם נשאר בין 2002 ל-2010.

בשנת 2005 רשם הופעה במדי נבחרת ישראל במשחק אימון לא רשמי מול צסק"א מוסקבה. לאחר שעזב שוב את קבוצת נעוריו, הוא נדד להפועל חיפה, הפועל באר שבע, הפועל ראשון לציון, הפועל רעננה ושוב לכפר סבא, לה עזר לחזור מליגה א' לליגת העל ולהישאר בה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
זכה לשדרוג. פדידה/ברני ארדוב

עומר פדידה, קשר הפועל כפר סבא חתם לשנתיים במועדון באמצעות סוכנו אדם קידן. פדידה היה מהטובים בקבוצה לאורך כל שלבי העונה וזכה לשדרוג מסויים בחוזהו החדש. הוא מצטרף לסמי אליקים ובן כוואז שכבר חתמו השבוע על חוזים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully