וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר צפוי לחתום עד 2022, סעיף השחרור יעמוד על 220 מיליון

ברצלונה צפויה להודיע לאחר גמר הגביע מול סביליה על הארכת חוזהו של הכוכב הברזילאי הצעיר שלה, שיישאר בקאמפ נואו לפחות עד שיהיה בן 30. דיווח: ברצלונה תקבל מיליארד יורו תמורת הארכת החוזה עם נייקי

AP

אחרי הזכייה באליפות השנייה ברציפות, בברצלונה ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה והעתיד בכלל, כאשר כרגע הדגש עובר בעיקר לניימאר.

החלוץ הברזילאי, שכבש העונה 30 שערים ב-48 משחקים בכל המסגרות ובסך הכול עומד על 84 שערים ב-140 משחקים עד כה במדי ברצלונה, צפוי לחתום בקרוב על הארכת חוזה שתשאיר אותו בקאמפ נואו לשש שנים נוספות, עד קיץ 2022, כך נכתב הבוקר (חמישי) ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני.

במסגרת החוזה החדש, שיהיה לשנה אחת יותר ממה שדווח עד כה, סעיף השחרור של ניימאר יועמד על 220 מיליון יורו, סכום שגרם למנצ'סטר יונייטד בין היתר, שהתעניינה בשחקן, לרדת מאפשרות הבאתו. בספרד טוענים שההודעה הרשמית על החתימה של ניימאר, שתשאיר אותו בקטאלוניה עד שיהיה בן 30.

לואיס סוארס, חברו של ניימאר להתקפה הקטלנית של בארסה, התראיין לאתר הרשמי של הברזילאי הצעיר ואמר: "שנינו, ניי ואני, יודעים היטב שליאו מסי הוא השחקן הכי טוב בעולם ושנינו לומדים ממנו המון. ניי לומד כדי שהוא עצמו יוכל להיות השחקן הטוב בעולם יום אחד. יש לו כל כך הרבה פוטנציאל והוא למד כאן המון בשלוש שנים. הוא שחקן שונה לחלוטין מהשחקן שהיה כשהגיע, הוא מבין טוב יותר את הכדורגל האירופי והוא התחזק מאוד".

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
לא הולך לשום מקום. ניימאר/רויטרס

בתוך כך, ב'ספורט' המקומי מדווחים כי ברצלונה הגיעה להבנות על הארכת החוזה עם נייקי. על פי המתווה החדש, שיוארך ב-12 שנים, הקטאלנים יקבלו סכום חסר תקדים של מיליארד יורו עד 2028.

מדובר בשדרוג משמעותי להסכם הקיים, שעמד על 35 מיליון יורו לשנה כאשר בעקבות החוזה החדש הוא יפתח ל-83 מיליון יורו. החוזה החדש עם נייקי עשוי לשפר בצורה ניכרת את הפעילות של האלופה הספרדית בשוק ההעברות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully