וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה ג'אן מירר בבכי, קראגר תקף, מילנר: "הלב נשבר, אכזבה עצומה"

ליברפול מתקשה לעכל את ההפסד: הקשר דמע במשך דקות ארוכות, שחקן העבר צייץ בכעס נגד מורנו ומחק, הקפטן שבור, קלופ: "כנראה שלא התקדמנו כמו שחשבתי". המספרים והתגובות

רויטרס

בווידאו: הקטטה בין אוהדי ליברפול לסביליה לפני המשחק

שום דבר כבר לא ימתיק את העונה של ליברפול. אחרי האכזבה בפרמיירליג, המייטי רדס קיוו לסיים את העונה בטעם טוב ועם הכרטיס לשלב הבתים בליגת האלופות, אך קפאו במחצית השנייה בגמר הליגה האירופית והפסידו 3:1 לסביליה. דניאל סטארידג' עוד העלה את האנגלים ליתרון השער יפהפה בדקה ה-35, אך המחצית השנייה הייתה כל כולה סביליה, כשגמיירו (46) וקוקה עם צמד (64, 70) חגגו ונתנו לספרדים זכייה שלישית ברציפות בתואר.

בסיום המשחק נראה אמרה ג'אן ממרר בבכי, כששחקני ליברפול המאוכזבים מסרבים לעכל את ההפסד, על אף השירה האדירה של האוהדים שהגיעו לבאזל.

רויטרס

המספרים

* זה המפגש הראשון בין שתי הקבוצות בהיסטוריה.

* מדובר בהפסד השני בלבד של ליברפול העונה בקמפיין הליגה האירופית. גם ההפסד הראשון היה לקבוצה ספרדית, עם 1:0 מול ויאריאל במשחק הראשון של חצי הגמר.

* ליברפול קיבלה העונה תמורה מלאה מהסגל שלה. 11 כובשים שונים הרשיתו עבור יורגן קלופ בליגה האירופית.

* השער של קווין גמיירו הוא השביעי בשישה משחקים בקמפיין הליגה האירופית.

* קווין גמיירו הוא הצרפתי הראשון שכובש בגמר אירופי מאז 1996, אז דניאל דוטרואל הבקיע לטובת בורדו מול באיירן מינכן.

* זהו הניצחון הראשון של סביליה העונה מחוץ לרמון סאנצ'ס פיחואן.

* אלברטו מורנו, שגדל בסביליה, פגש לראשונה את האקסית.

* זו הזכייה החמישית של סביליה בליגה האירופית בעשור האחרון. היא הקבוצה הספרדית השמינית מתוך 13 האחרונות שזכתה בתואר. אתלטיקו מדריד זכתה פעמיים, ולנסיה הניפה את התואר פעם אחת.

* סביליה ניצחה בארבעת משחקי הגמר האחרונים בליגה האירופית, ליברפול בשלושת האחרונים.

* אלו השערים הראשונים של קוקה העונה באירופה.

* סביליה לא הצליחה לייצר בעיטה אחת למסגרת של סימון מינולה במחצית הראשונה.

ללא מעצורים. האוהדים בבאזל משתוללים/GettyImages

יורגן קלופ ניסה להסביר את ההתפרקות במחצית השנייה: "לא הייתי מרוצה מהדקה הראשונה, אבל כבשנו שער יפהפה וזה קצת השכיח את היכולת. הגול הראשון של סביליה לא בעייתי, מה שקרה אחר כך זו הבעיה. איבדנו אמון ויצאנו מתבנית המשחק שלנו, נראינו כבדים ועצבנים בהגנה. כנראה שההתקדמות שעשינו לא כך כך גדולה כמו שחשבתי. אני בטוח שנצא מזה מחוזקים, אבל יש אכזבה ותסכול הלילה".

קפטן ליברפול ג'יימס מילנר אמר בסיום: "לא הגענו למחצית השנייה. זה שובר את הלב לדעת שלא הצגנו אחוז קטן מהיכולת שלנו, זו האכזבה הכי גדולה. היינו דרוכים, היינו מוכנים, עשינו את הדברים הנכונים במחצית הראשונה, אבל ספגנו שער מביך ולא הצלחנו לחזור למשחק".

מילנר הוסיף: "זו אכזבה כפולה - גם לא זכינו, וגם לא נשחק באירופה בעונה הבאה. הראנו הרבה אופי במהלך הקמפיין הזה, אבל היום היינו מחוץ לעצמנו".

שחקן העבר ג'יימי קראגר, אחד הסמלים הגדולים של ליברפול בכל הזמנים, הגיב בעצבנות יתרה לתצוגה הנרפית של המייטי רדס במחצית השנייה, וצייץ במהלך המשחק: "קלופ, האיש שאחראי על ההחתמות, מישהו - תחתימו מגן שמאלי מזויין", אך מחק את הציוץ כעבור כמה דקות.

גארי ליניקר צייץ בסיום: "זו עוד הוכחה, אם בכלל היה צריך אותה, לכך שהליגה הספרדית היא הטובה בעולם".

ויש כבר השוואה בין קלופ לאברם גרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully