וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוסטון ירדה מג'ף ואן גנדי, פרנק ווגל מתקרב לאורלנדו

שוק המאמנים ב-NBA ממשיך לרתוח: הרוקטס מתמקדים במשא ומתן עם מייק ד'אנטוני אחרי שוויתרו על הפרשן המוערך, המג'יק סימנו את אקס אינדיאנה ואדריאן גריפין כמועמדים המובילים לתפקיד

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ג'ף ואן גנדי לא יאמן את יוסטון אחרי הכל. המאמן המוערך, שמשמש בשנים האחרונות כפרשן טלוויזיה, סומן מלכתחילה כמועמד המרכזי לרשת את בי.ג'יי ביקרסטאף על הקווים של הרוקטס, אך על פי כתב רשת 'יאהו' אדריאן ווז'נרובסקי לא נפגש עם הג'נרל מנג'ר דריל מורי ולו פעם אחת כדי לקדם את השיחות. כעת מייק ד'אנטוני נחשב למועמד המוביל.

"מורי לא רצה למשוך את ואן גנדי בתהליך ארוך שהיה כרוך בראיונות עם שלל מועמדים, ולכן ירד ממנו והחליט לחפש מאמן מסוג אחר", כתב ווז'נרובסקי. גם דיוויד בלאט וג'ף הורנאסק הוזכרו כמועמדים למשרה, אך נראה שכעת הרוקטס מתרכזים במשא ומתן עם ד'אנטוני.

עוד בשוק המאמנים ב-NBA: פרנק ווגל ואדריאן גריפין מסתמנים כמועמדים המובילים לאמן את אורלנדו, שמחפשת מחליף לסקוט סקיילס שעזב במפתיע. ווגל, שנטש את אינדיאנה אחרי כמה שנים מוצלחות, התראיין למשרה. גם גריפין, שמשמש כעוזר מאמן אורלנדו החל מ-2015, ושימש בעבר כעוזר במילווקי ושיקגו, הוא אחד משני המועמדים המובילים.

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
מתקרב לרוקטס. ד'אנטוני/GettyImages, Harry How

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully