וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה נמכרה לקבוצת רכישה מסין

המועדון מבירמינגהאם, שחווה עונה איומה וירד לצ'מפיונשיפ, נמכר על ידי רנדי לרנר לקבוצת רכישה סינית תמורת סכום המוערך ב-60 מיליון ליש"ט. רוברטו די מתאו מועמד לאימון הקבוצה

- רוברטו די מתאו מאמן שאלקה. AP
המאמן הבא? די מתאו/AP

עסקת ענק הושלמה היום (רביעי) בכדורגל האנגלי. המועדון המפואר אסטון וילה, שחווה עונה מאכזבת וירידה לליגת המשנה באנגליה, נמכר תמורת סכום מוערך של 60 מיליון ליש"ט לקבוצת רכישה מסין. על פי הדיווחים באנגליה, המאמן המועדף על הבעלים החדשים הוא רוברטו די מתאו האיטלקי, כאשר גם נייג'ל פירסון מועמד.

יושב הראש החדש של המועדון יהיה דוקטור טוני ג'יאנטונג שייה, מבעלי קבוצת הרכישה, שכוללת חברת אחזקות השולטת בחמש חברות ציבוריות הנסחרות בבורסה הסינית, ומעסיקות מעל 35,000 עובדים ב- 75 מדינות שונות. במועדון יש רצון לערב גם את דמיאן קומולי, המנהל הספורטיבי לשעבר של טוטנהאם וליברפול.

רנדי לרנר, הבעלים של וילה שרכש את המועדון לפני 10 שנים, הביע את רצונו למכור כבר משנת 2014. לרנר נמצא תחת אש כבדה במהלך ההדרדרות של המועדון במשך השנים האחרונות, ובעיקר בשנה האחרונה, בה המועדון ירד לליגת המשנה. הוא הביע את צערו לאוהדי הקבוצה ורק לאחרונה אמר: "אני מאמין במועדון ובכך שנחזור חזקים יותר בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully