וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לחמד וכיאל: כריס יוטון האריך את החוזה בברייטון עד 2020

אחרי ההדחה הכואבת מול שפילד וונסדיי בפלייאוף ההעפלה לפרמייר ליג, במועדון בחרו לתת אמון במאמן, שחתם לארבע שנים נוספות. יו"ר ברייטון: "כריס הוביל את הסגל בצורה מעוררת השראה והעניק גאווה לקהל שלנו"

כריס יוטון מאמן ברייטון. GettyImages
מחמאות מכל עבר. יוטון/GettyImages

בשורה משמחת לבירם כיאל ותומד חמד. היום (רביעי) הודיעו בברייטון כי חוזהו של כריס יוטון הוארך בארבע שנים נוספות. מדובר בהבעת אמון משמעותית במאמן חרף ההדחה הצורמת בפלייאוף ההעפלה לפרמייר ליג. יוטון, שהגיע אל הקבוצה בדצמבר 2014 וחתם על חוזה לשנה וחצי, יקבל הזדמנות נוספת להחזיר את השחפים אל הליגה הבכירה כאשר ההסכם איתו יסתיים ב-2020.

ברייטון השלימה עונה סדירה מרשימה בצ'מפיונשיפ, אותה סיימה במקום השלישי עם 24 ניצחונות, 17 תוצאות תיקו ורק חמישה הפסדים (כמות זהה לזו של ברנלי, שחזרה אל הפרמייר ליג מהמקום הראשון), אך המפגש הכפול מול שפילד וונסדיי בפלייאוף הותיר אותה לעונה נוספת בליגת המשנה. קריירת האימון של האירי בן ה-57 החלה בניוקאסל ב-2009/10 ומאז הוא הספיק לאמן את ברמינגהאם ונוריץ'. יו"ר השחפים טוני בלום סיפר לאתר הרשמי: "בצורה יסודית מאוד כריס הרוויח את החוזה שלו לעונה הבאה, אחרי עונה יוצאת דופן. הוא הוביל את הסגל בצורה מעוררת השראה והעניק גאווה ושמחה לאוהדים שלנו. אנחנו גאים להודיע על המשך שיתוף הפעולה בין הצדדים".

מנכ"ל הקבוצה פול ברבר הוסיף: "זה תענוג אמיתי לעבוד עם כריס ואני יכול לדבר בשם כל המועדון. הוא מאוד מוערך אצלנו ולכן אני מאושר כי הוא הביע את הרצון שלו להישאר במועדון לטווח הרחוק". יוטון אחראי על צירופם של צמד שחקני נבחרת ישראל. כיאל, שהגיע מסלטיק, ונבחר לשחקן העונה של האוהדים. גם חמד, שהצטרף אחרי קדנציה בספרד, הוא חלק מההתקדמות המרשימה של המועדון. כעת נותר לבדוק האם הבעת האמון ביוטון תסתיים בחזרה אל הבמה המרכזית בממלכה?

בירם כיאל שחקן ברייטון. GettyImages
יכול להיות רגוע. כיאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully