וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פסקואל: "פאולו סוזה לא אמר לי את האמת בפנים"

המגן האיטלקי ששוחרר מפיורנטינה לאחר 11 שנים במועדון התאכזב מהתנהלות המאמן, שלדבריו לא אמר לו כי הוא לא בתוכניות הקבוצה: "לא אמרו לי כלום עד המשחק האחרון"

מנואל פסקואל. Claudio Villa, GettyImages
"אני עוזב בראש מורם עם חיוך גדול". מנואל פסקואל/GettyImages, Claudio Villa

מאז שעזב את מכבי תל אביב, פאולו סוזה עשה דברים יפים באירופה. לאחר שהוביל את באזל לשמינית גמר גביע האלופות, הפורטוגלי סיים את העונה הנוכחית עם קבוצתו פיורנטינה במקום החמישי, וקיבל מחמאות רבות על עבודתו בפירנצה. למרות זאת, ישנם אנשים שלא אהבו כל כך את התנהלותו של המאמן, אחד מהם הוא הקפטן לשעבר של הקבוצה, המגן מנואל פסקואל. האיטלקי בן ה- 34 ששיחק אצל ה'ויולה' במהלך 11 השנים האחרונות, לא קיבל הצעה לחידוש החוזה, ומסתבר כי יש לו טענות כלפיי מאמנו האחרון.

"אני מאוכזב מכך שמי שקיבל את ההחלטה בנוגע לעתידי במועדון, לא סיפר לי על כך פנים מול פנים. אני יודע שלבעלים לא היה קשר לכך", אמר פסקואל, שהיחסים הרעועים עם סוזה החלו עוד לפני כן, לאחר שנלקח ממנו סרט הקפטן: "כמו שלא אמרו לי לפני שסרט הקפטן יילקח ממני, כך לא אמרו לי שום דבר עד המשחק האחרון שלי בקבוצה. המאמן הוא זה שקיבל את ההחלטות, אתם צריכים לשאול אותו מדוע קרה מה שקרה".

לגבי הקריירה הארוכה שלו במדי הסגולים אמר המגן: "אני עדיין מרגיש כי אני עוזב את המועדון כווינר. נכנסתי כאן ללבבות של האנשים, ואני עוזב עם ראש מורם וחיוך גדול על הפנים. אנשים ברחוב עדיין צועקים לי 'קפטן'. הצער הכי גדול שלי הוא שלא אסיים את הקריירה בפיורנטינה, ממש רציתי שזה ייקרה", אמר המגן המתוסכל.

"אני עדיין מקווה שפיורנטינה תצליח. לקבוצה יהיה עוד אוהד אחד בשנה הבאה. אני מאוד מקווה שאחזור למועדון יום אחד", סיים האיטלקי. למגן השמאלי יש 373 הופעות במדי פיורנטינה, בהן כבש 10 שערים ובישל 38. הוא ערך 14 הופעות במדי נבחרת איטליה במהלך הקריירה, ועדיין לא ברור היכן ישחק בעונה הבאה.

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. Gabriele Maltinti, GettyImages
יחסים רעועים עם פסקואל. סוזה/GettyImages, Gabriele Maltinti

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully