וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מ.ס כפר קאסם ניצחה בפנדלים את חדרה בפלייאוף העלייה ללאומית

הקבוצה של חיים סירוטקין ניצחה 4:5 מהנקודה הלבנה אחרי 2:2 בתום 120 דקות, ותפגוש ככל הנראה את הפועל ירושלים לשני משחקים על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית

ספק 500

בווידאו: כפר קאסם חוגגת אחרי הפנדל המכריע

דרמה גדולה נרשמה הערב (רביעי) בפלייאוף העלייה לליגה הלאומית, כאשר מ.ס כפר קאסם ניצחה 4:5 בפנדלים את הפועל חדרה (2:2 בתום 120 דקות) והיא תפגוש ככל הנראה את הפועל ירושלים מהלאומית למפגש כפול שהמנצחת בסיומו תשחק בליגה הלאומית. המשחק היה שקול מאוד ובדקה ה-45 נפרץ הסכר כאשר יעקב אבבה העלה את חדרה ליתרון במגרש בהרצליה. אולם, כפר קאסם לא נבהלה מהשער שספגה וביצעה מהפך עם שני שערים מהירים של ניסים דנון (52) ורוביל סרסור (58).

מ.ס כפר קאסם מול הפועל חדרה/גבעת אולגה. מעיין נגב, מערכת וואלה! NEWS
כפר קאסם מול חדרה היום/מערכת וואלה! NEWS, מעיין נגב

כשהיה נדמה שכפר קאסם בדרך לניצחון המיוחד, הגיע סהר אזולאי שהשווה בדקה ה-83 ושלח את המשחק הזה להארכה שבה לא הובקעו שערים נוספים והמשחק נשלח לדו קרב מהנקודה הלבנה.

חדרה בעטה ראשונה ודווקא אסי גומא, מלך שערי הליגה החמיץ את הפנדל הראשון של חדרה, החמצה שעלתה לחדרה במשחק הזה, כאשר יתר הפנדלים נכנסו והקבוצה של חיים סירוטקין חגגה העפלה עם 4:5 דרמטי מהנקודה הלבנה. כאמור, כפר קאסם תפגוש את הפועל ירושלים, לה יש סיכוי קלוש ביותר לעקוף את נצרת עילית במקום ה-13 למשחק כפול על הזכות לשחק בלאומית. חדרה המאוכזבת תשחק עונה נוספת בליגה השלישית.

שחקני מ.ס כפר קאסם הפועל חדרה. למעיין נגב, ספק 500
שתי הקבוצות לפני דו קרב הפנדלים/ספק 500, למעיין נגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully