וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "ניימאר יהיה השחקן הטוב בעולם"

האורוגוואי שסיים עונה מדהימה עם 40 שערים, החמיא לחברו להתקפת ברצלונה. לגבי השילוב עם מסי וניימאר בהתקפה: "אנחנו מסתדרים מצוין, אין בינינו קנאה בכלל"

one

שלישיית ההתקפה של ברצלונה שברה שיאים לאורך שתי העונות האחרונות. השילוב בין ניימאר, לאונל מסי ולואיס סוארס פרע שטרות עם זכייה בשתי אליפויות רצופות וגביע אלופות אחד בעונה שעברה, כאשר החיבור בין השלושה נראה מצוין, על ומחוץ למגרש.

החלוץ האורוגוואיי התראיין ל"מארקה" והחמיא לחברו הברזילאי: "הוא יהיה הטוב בעולם. הוא נמצא פה רק שנתיים, והיום הוא שחקן שונה לגמרי. הוא יודע מה האיכויות שלו ומשתפר כל הזמן, אין ספק שהוא הפך לסופרסטאר", החמיא סוארס. לגבי חבריו בברצלונה אמר החלוץ: "אנחנו מסתדרים מצוין, אין בינינו קנאה בכלל. כל חבריי לקבוצה הקלו עליי מאוד מהרגע שהגעתי לכאן".

שלישיית ה- MSN כבשה מעל 100 שערים בכל עונה במהלך שתי העונות האחרונות, כאשר סוארס לא שיחק בתחילת העונה שעברה בגלל השעייה. האורוגוואיי סיים את העונה הנוכחית כמלך שערי הליגה הספרדית עם 40 שערים, בעוד ניימאר כבש 24 ובישל עוד 18. המחמאות של החלוץ לברזילאי הגיעו לאחר שמועות רבות כי מספר מועדונים גדולים באירופה מעוניינים מאוד בשחקן, כולל מנצ'סטר יונייטד ואפילו ריאל מדריד.

לואיס סוארס, ניימאר, ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
ההתקפה הטובה בהיסטוריה?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully