וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור יהודה תארח בפעם השנייה את מסע האופניים "סובב בקעת אונו"

המסע יתקיים ב-27 במאי וייצא מפארק קק"ל. 500 תלמידים מבקעת אונו יחד עם רוכבים נוספים יירכבו לאורך 17 קילומטר. ראש עיריית אור יהודה, עו"ד ליאת שוחט: "זו הזדמנות עבורנו לחנך לערכי הספורט וההגינות"

סובב בקעת אונו. ספק 500
"חוויה משמעותית עבור המשתתפים". רוכבי בקעת אונו/ספק 500

מסע האופניים סובב בקעת אונו יתקיים השנה באור יהודה. יחד עם ארבע הרשויות מהאיזור: קרית אונו, יהוד-מונוסון, גני תקווה וסביון, המסע ייצא לדרך ב-27 במאי, בהשתתפות 500 תלמידים מבקעת אונו, יחד עם תושבים נוספים מהאיזור.

המסע, שאורכו 17 קילומטר, מתקיים בפעם השנייה באור יהודה, כאשר בכל שנה עיר אחרת מבקעת אונו מארחת את האירוע. המסע יעבור דרך יהוד-מונוסון, סביון, גני תקווה, קריית אונו וישוב דרך צומת סביון. המסע מאורגן במסגרת שיתוף פעולה של מחלקות הספורט ברשויות המקומיות ובתמיכה של מינהל הספורט ומשרד החינוך.

מנהל תחום הספורט ב-my, דיאגו לוונסון, אמר לקראת האירוע: "מסע האופניים הוא חוויה משמעותית עבור המשתתפים שנהנים מאירוע ספורטיבי. זו הזדמנות מצוינת עבור הילדים לפגוש את בני גילם מכל האיזור באמצעות פעילות ספורט, שמתקיימת כחלק משבוע הספורט של ישראל על ידי מנהל הספורט".

ראש עיריית אור יהודה, עו"ד ליאת שוחט, ציינה: "אנו מקבלים בברכה את רוכבי בקעת אונו ושמחים לארח בפעם השנייה את מסע האופניים. זו הזדמנות מצוינת עבורנו להמשיך ולחנך לערכי הספורט וההגינות כפי שאנחנו עושים במשך כל השנה, וכולי תקווה שיהיה מסע מוצלח".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully