וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבלה הוצג בדורטמונד: "אובמיאנג אמר לי שזה המקום האידיאלי בשבילי"

אחד השחקנים המבטיחים ביבשת השלים את המעבר לענקית הגרמנית, הוצג עם הספרה '7' והסביר: "האמונה המשמעותית של המאמן בי מצאה חן בעיניי". טוכל התמוגג: "הרגשתי שאני על הירח כאשר שמעתי שהעסקה נסגרה, לא יכול לחכות"

אחת העסקאות המעניינות ביותר באירופה הושלמה היום (רביעי) כאשר עוסמאן דמבלה הוצג כרכש הראשון של בורוסיה דורטמונד. היהלום הצרפתי של ראן עלה לצהובים-שחורים 15 מיליון יורו, מהלך שטרף את הקלפים אחרי העניין הרב שהביעו באיירן מינכן, ברצלונה ולסטר סיטי בצרפתי בן ה-19.

במסיבת עיתונאים רשמית במועדון הגרמני הוצג דמבלה בצוותא עם המנכ"ל יואכים ואצקה, המאמן תומאס טוכל ובני משפחתו של התכשיט, שילבש את החולצה עם הספרה '7'. במהלך ההצגה חשף דמבלה את המגעים עם קבוצתו החדשה: "טוכל פנה אליי ואמר לי שהוא מאמין שעם עבודה קשה אני אוכל להגיע רחוק, המועדון הזה מאמין בשחקנים צעירים וזה בהחלט תרם להחלטה שלי להגיע לכאן. העובדה כי המאמן מאמין בי משמעותית עבורי וזה מצא חן בעיניי מאוד".

הקלף המשמעותי ביותר שגרם לצרפתי להעדיף את הסינגל אידונה פארק על פני הענקיות האחרות היה דווקא מלך השערים של טוכל, שעשה דרך דומה מליג 1לבונדסליגה: "שוחחתי עם פייר אמריק אובמיאנג בטלפון כדי לקבל ממנו תובנות. הוא הסביר לי שדורטמונד הוא מועדון גדול. התרשמתי כל כך מהמתקנים והאצטדיון כאן, זה בלתי נתפס ש-80 אלף אוהדים מגיעים לכאן ונותנים לשחקנים תמיכה. זו סיבה מספיק טובה כדי להגיע לכאן".

טוכל התרגש מהרכש הראשון שלו לקראת עונת 2016/17: "הרגשתי על הירח אחרי שהבנתי שדמבלה ישחק אצלנו. אני כבר לא יכול לעבוד איתו ואני שמח מאוד. עבדנו קשה כדי להשלים את העסקה הזו. דמבלה הוא עילוי מבחינה טכנית ומקווה איום תמידי על השער של היריבות. הוא מוכשר ומתאים לשחק בליגה הגרמנית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוכל כבר לא יכול לחכות. דמבלה במדים החדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסכום שעבר לראן הוא 15 מיליון יורו, אך הוא עשוי לתפוח עד 52 מיליון יורו בהתאם למספר סעיפים עתידיים. דמבלה הוא בן העשרה שכבש הכי הרבה באירופה עם 12 שערים וחמישה בישולים העונה בליגה הצרפתית. אורך החוזה הוא עד 2021 ומהווה תגובה ראשונה מצד הנהלת המועדון אחרי העזיבה של מאטס הומלס לבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully