וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב עזב בזעם את הפגישה עם אלמוג בוזגלו, בנאדו לא קיבל אישור לאמן את בני יהודה

הבעלים החדש של בני יהודה כעס על הדרישות של השחקן שביקש לפתוח את חוזהו. מאמן הצעירה נפגש עם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל וביקש ממנו לקבל היתר לאמן את הזהובים במקביל, אך נדחה

אריק בנאדו מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. ברני ארדוב
ייאלץ לבחור. בנאדו/ברני ארדוב

הסתיימה פגישתם של מאמן הנבחרת הצעירה, אריק בנאדו, ויושב ראש ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני. במהלך הפגישה ביקש בנאדו את היתר ההתאחדות לעבוד במקביל בנבחרת הצעירה ובבני יהודה. עיני לא הסכים לאשר את המתווה, ובנאדו יצטרך להחליט האם הוא מתפטר מהנבחרת ומקבל את הצעתה של בני יהודה לאמן אותה בעונה הבאה, או לחילופין דוחה את הצעתו של ברק אברמוב ונשאר על הקווים בנבחרת.

יש לציין כי אם בנאדו מתפטר מהנבחרת, הוא מחויב לשלם פיצוי להתאחדות, בגובה של שתי משכורות. בבני יהודה ממתינים להחלטתו של המאמן, שהבטיח לתת תשובה תוך זמן קצר.

מעבר לכך, נפגשו אברמוב ומשה דמאיו עם אלמוג בוזגלו ואביו כאשר מצד בוזגלו ישנן טענות להבטחות שניתנו לו על ידי דמאיו. בשורה התחתונה הבהירו בבני יהודה: "לבוזגלו חוזה לעוד שנתיים, אנו אוהבים אותו ומעריכים אותו והוא ישחק רק בבני יהודה". אברמוב זעם על הדרישות ועל הרצון של כל שחקן בעל חוזה לפתוח אותו, קם ועזב את הפגישה.

חסן אבו זייד סיכם על מעברו להפועל תל אביב אך הנושא יהפוך לרשמי רק לאחר שהפועל תל אביב תסכים לשחרור השחקנים אותם תבחר בני יהודה. כרגע מדברים בשכונה על גיא אסולין ושחקן צעיר נוסף אך הדברים עדיין לא סגורים ודרישת בני יהודה תגיע לאחר מינוי מאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully