וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שיפרה את הצעתה למרצ'ין קמינסקי. ראיקוביץ' למנצ'סטר סיטי?

18.5.2016 / 12:46

אחרי הפנייה הרשמית לבלם הפולני של לך פוזנן, עליה פורסם בוואלה! ספורט, המו"מ בין הצדדים נמשך והצהובים מוכנים לשפר את הצעתם ל-450 אלף יורו. סוכנו של ראיקוביץ': "מנסים להשיג לראיקוביץ' רשיון עבודה כדי שיוכל לשחק בסיטי"

יוסי ציפקיס

בווידאו: ערב הגאלה השנתי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ממשיכה במאמצים שלה להחתים את הבלם הפולני מרצ'ין קמינסקי, אשר על הפנייה אליו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט. השחקן בן ה-24 סיים את חוזהו בלך פוזנן אחרי שבע שנים בקבוצה הבוגרת, וקיבל הצעה לחתום על חוזה לעונה הבאה עם שכר של 400 אלף יורו. כעת הצהובים מוכנים לשפר את ההצעה ל-450 אלף יורו כדי להנחית את קמינסקי, בו מתעניינות גם קבוצות מטורקיה ויוון.

קמינסקי, 24, בוגר מחלקת הנוער של לך פוזנן, עלה לקבוצה הבוגרת ב-2009 והיה שותף לאליפות כבר בעונתו הראשונה. הוא הפך לשחקן הרכב בעונת 2011/12 ובמשך חמש עונות היה אחד השחקנים היציבים של לך פוזנן, שזכתה באליפות פעם נוספת בעונה שעברה, אותה סיים עם שני שערים ב-36 משחקים. קמינסקי הספיק גם להופיע ארבע פעמים במדי נבחרת פולין ונכלל בסגל ליורו 2012, כשהמשחק הבינלאומי האחרון שלו היה בנובמבר 2013. בתחילת החודש שיחק 90 דקות בגמר הגביע הפולני, בו הפסידה לך פוזנן 1:0 ללגיה ורשה.

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לסיטי? ראיקוביץ'/ברני ארדוב

אחרי הפרסומים לפיהם הוא בדרך למנצ'סטר יונייטד, האם פרדראג ראיקוביץ' דווקא בדרך למנצ'סטר סיטי? על פי דיווחים בסרביה וכן לפי סוכנו זוראן סטויאדינוביץ' בהחלט יכול להיות. "שוחחתי עם צ'יקי בגירסטיין (המנהל המקצועי של התכולים)", אמר, "ואנחנו מנסים להשיג לו רשיון עבודה".

על פי האיש שמייצג את שוער מכבי תל אביב, מנהלה המקצועי של סיטי מעוניין בראיקוביץ' כמחליפו של ג'ו הארט, אך כאמור עניינים בירוקרטיים מעכבים כרגע את ביצוע העסקה. על מנת להשיג רשיון עבודה בליגה האנגלית על השחקן לשחק לפחות 75 אחוזים ממשחקי נבחרתו בעונה שלפני ההעברה.

ראיקוביץ' אמנם נכלל בסגל נבחרת סרביה בעונה האחרונה, אך ברוב המשחקים הוא יושב על הספסל בעוד שוער מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' הוא זה שפותח לפניו. אם בכל זאת יקבל את הרשיון, השוער הצעיר עשוי להתאמן תחת פפ גווארדיולה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully