וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המזכרת היקרה מקובי בריאנט, הנוקאאוט האדיר של "הדבר הבא"

אוהד לוס אנג'לס לייקרס רכש חתיכה מהפרקט בסטייפלס סנטר בסכום עתק, החניך של גנאדי גולובקין מספק את הסחורה, קונור מקגרגור כבר מתחיל להתאמן וההום ראן של אלוף ה-UFC הטרי

עריכת וידאו: מרום שפיצר

10:00: קונור מקגרגור מספק עוד רמז

לא ברור האם ייערך הקרב בין אלוף ה-UFC, קונור מקגרגור, לבין המתאגרף לשעבר, פלויד מייוות'ר, שפרש עם מאזן 0:49 בגיל 39 מאגרוף. על פי דיווחים שונים, נראה כי הקרב אכן יתקיים בלאס וגאס, ויפגיש שתי אומנויות לחימה שונות. אך לא רק על פי הדיווחים. בימים האחרונים מרבה מקגרגור לצייץ בנושא, ולרמוז כי הקרב אכן יתרחש. והפעם העלה האירי וידאו שבו הוא נראה מתאמן על אגרופיו, אולי, בדרך למפגש עם המתאגרף האמריקאי האגדי עוד השנה.

09:33: האוהד ששילם כ-180 אלף דולר עבור חלק מהפרקט עליו שיחק קובי בריאנט בפעם האחרונה

קובי בריאנט תלה את הנעליים אחרי קריירה מפוארת עם סיום העונה הסדירה ב-NBA, ורבים האוהדים שחיפשו מזכרות ממשחקו האחרון. אבל האוהד הבא, ששילם 180 אלף דולר עבור מזכרת, די עבר את הגבול. מדובר על חתיכה קטנה מהמגרש עליו שיחק קובי לאחרונה, ועבורו שילם האוהד סכום עתק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא זול. כך זה נראה באתר המכירות/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:22: הנוקאאוט המטורף של הדבר הבא בעולם האגרוף

מורט גסאייב, המתאמן תחת גנאדי גולובקין האגדי, עתיד להיות אחד המתאגרפים המובילים בעולם האגרוף בשנים הבאות. גסאייב עלה שוב לכותרות בימים האחרונים לאחר עוד נוקאאוט אדיר, שהעלה את מאזנו ל-0:23.

09:07: ההום ראן של אלוף ה-UFC הטרי, סטיפה מיוצ'יץ'

09:01: השיר שזיכה את אוהד וויגאן במנוי לכל החיים

שון קנדי, אוהד וויגאן, החליט לשנות את המילים של השיר המפורסם משנות ה-90, "Freed from Desire", ולהקדיש אותו לחלוץ הקבוצה, וויל גריג, שסיים את העונה עם 28 שערים. בעקבות זאת, הבעלים של וויגאן, שמאוד אהב את השיר, החליט להעניק לו מנוי עונתי.

08:55: הרוכב הופתע במהלך מרוץ אופניים

08:44: הפנדל האדיר של בנו של קלווין דייויס

08:25: צ'אק לידל מאמן את הדור הבא

צ'אק לידל, אחד מלוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים, כבר מזמן לא נכנס לאוקטגון לאחר שתלה את הכפפות. אך נראה כי הוא דואג לטפח את הדור הבא. ההסבר בווידאו שלמטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully