וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהעונה הבאה: קבוצות ליגת העל יוכלו לרשום שישה זרים בסגליהן

המנהלת המליצה כי החל מהעונה הבאה ולתקופת ניסיון של שנתיים הקבוצות יוכלו לרשום שישה זרים בסגל, כשרק חמישה יוכלו לשחק. מכבי חיפה התנגדה, מכבי תל אביב ובאר שבע תמכו. ארגון השחקנים הודיע: נגיש עתירה נגד

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה. קובי אליהו
במכבי חיפה מעדיפים חמישה זרים. שחר/קובי אליהו

מנהלת הליגה הודיעה הבוקר (רביעי) כי החל מהעונה הבאה קבוצות ליגת העל יוכלו לרשום בסגליהן שישה זרים במקום חמישה אשר היה נהוג עד עתה, כשרק חמישה מהם יוכלו לשחק בכל זמן נתון. מדובר בתקופת ניסיון של שנתיים, כשלאחריה יקבלו החלטה במנהלת הליגה האם להמשיך עם הדבר גם לשנים הבאות.

מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, בני יהודה והפועל כפר סבא הצביעו בעד המהלך, בעוד שמכבי חיפה ובני סכנין התנגדו. הפועל רעננה, הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה נמנעו. ההצעה תועבר לאישור ההתאחדות לכדורגל.

ארגון השחקנים הודיע שהוא הכדורגל מתנגד להחלטה של המנהלת. "ההחלטה התקבלה באופן חד צדדי מבלי לשתף באופן מלא את עמדת השחקנים, למרות פניות מוקדמות של הארגון אל המנהלת", נמסר. "לדעת הארגון אין להגדיל את מספר הזרים ויש לבחון מחדש ולקבוע תנאי סף חמורים לרמתם וניסיונם של הזרים החל מהזר הראשון.

"המנהלת לא הותירה לארגון ברירה ואנו מתכוונים לפעול במשור המשפטי ולבקש לבחון את כל נושא מתן היתרי העבודה לשחקנים זרים בישראל, כמו גם את כל נושא המיסוי המפלה לטובה שחקנים זרים על פני ישראלים. היועץ המשפטי של ההסתדרות, עו"ד יחיאל שמיר, שוקד בשעות האחרונות על הגשת העתירה לבית המשפט והיא תוגש בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully