וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליבר: "את האיגוד ימשיכו לנהל יו"ר בובה ומנכ"ל שהורשע בגניבה"

18.5.2016 / 8:49

הבחירות לאיגוד הכדורסל ייערכו כסדרן, ויושב ראש סיעת "עוז" שנפסלה מלהופיע בבחירות, בחר לתקוף בצורה חזיתית את אנשי האיגוד הבכירים: "שמעון מזרחי אף פעם לא יודע מה קורה סביבו"

צביקה ליבר, סיעת עז. קובי אליהו
"יש במה להתגאות". ליבר/קובי אליהו

הבחירות להנהלת איגוד הכדורסל ייצאו הבוקר (רביעי) לדרך כשבמשך שש שעות יבחרו נציגי האגודות השונות בין רשימות מכבי והפועל, עד השעה 16:00. אתמול דחה בית המשפט המחוזי בתל אביב את עתירת סיעת "עוז" לדחות את הבחירות, בשל פסילת הסיעה בשבוע שעבר, ולמעשה סיים את הדרך שלהם באיגוד הכדורסל, לפחות עד הבחירות הבאות. בסיעה החליטו להמתין לדיון שייערך ב-29 לספטמבר, ולאחר מכן להלחם בדרך שבה הם נפסלו.

"תם ונשלם פרק פעילות באיגוד הכדורסל", כתב הבוקר יו"ר סיעת "עוז" צביקה ליבר, יו"ר ברק נתניה שהתפרקה, בדף הפייסבוק שלו, "אני גאה בכל פעילות סיעת עוז שחשפה שחיתות גם ברמה הלאומית". ליבר עבר להתקפה חזיתית על אנשי האיגוד: "את האיגוד ימשיכו לנהל: יו"ר בובה בפנסיה, מנכ"ל שהודה והורשע בגניבת כספיי מיסים מהמדינה וממלא מקום "בכיר" שמעון מזרחי שאף פעם לא יודע מה קורה סביבו. אכן חבורה שיש להתגאות בה. תודה לכל חברי לסיעה שהלכו בדרך ישרה ללא פחד ומורא עם האמת שלהם עד הסוף, יש במה להתגאות".

לאחר שיוודעו תוצאות הבחירות, ו-29 חברי ההנהלה החדשה יוכרזו, תתכנס ההנהלה לישיבה ראשונה בה ייבחר עמירם הלוי לקדנציה נוספת כיו"ר האיגוד. מי שצפוי להשאר מחוץ להנהלה הוא יו"ר הפועל אילת מוטי אמסלם, מהחברים הותיקים בהנהלת האיגוד, שממוקם רק במקום ה-20 ברשימת הפועל, שיעבור בקרוב לגור בעיר הדרומית ולמעשה ויתר על מקומו בהנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully