וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות הלוטרי: פילדלפיה תבחר ראשונה בדראפט, הלייקרס שניים

סוף סוף קצת נחת לסיקסרס, שיוכלו להנחית את בן סימונס או ברנדון אינגרם, גם בלייקרס נשמו לרווחה ויוכלו להיבנות בתום "עידן קובי". בארה"ב מעריכים: בוסטון תבחר בדראגן בנדר בבחירה השלישית. וגם: הפאדיחה של דיקמה מוטומבו, שעוררה סערה ברשת

מאמן פילדלפיה ברט בראון עם עוזר קומישינר מארק טייטום, לוטרי 2016. רויטרס
סוף סוף חיוכים בסיקסרס. הלוטרי/רויטרס

אחרי העונה האומללה שעברה על פילדלפיה, הקבוצה קיבלה הבוקר (רביעי) בשורות משמחות: הסיקסרס זכו בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, אחרי שזכו בהגרלת הלוטרי של ה-NBA שנערך הלילה. פילדלפיה, שהפסידה 199 משחקים בשלוש העונות האחרונות, תוכל לבחור את אחד הכוכבים המבטיחים של הדראפט - בין אם זה בן סימונס מ-LSU או ברנדון אינגרם מדיוק. פילדלפיה קיבלה בשנתיים האחרונות את הבחירה השלישית בדראפט, בהן בחרה ג'היל אוקאפור וג'ואל אמביד, שלא עזרו לה לשפר את מאזנה החלש. ברט בראון, מאמן הקבוצה שעסוקה בעיקר בטאנקינג בתקופה האחרונה, אמר: "התהליך שלנו העלה פקפוקים, אבל אני תמיד הרגשתי שאנחנו הולכים בדרך הנכונה, לא דילגנו על שלבים".

הלייקרס יוכלו להתחיל להיבנות מחדש אחרי שהסתיים עידן קובי בריאנט, אחרי שזכו בבחירה השנייה בדראפט. בלוס אנג'לס חשו מאוד שלא לסיים בין שלושת המקומות הראשונים, מאחר שבמקרה זה היו נאלצים להעביר את הבחירה שלהם לפילדלפיה במסגרת הסכם בין הקבוצות מ-2012 (טרייד סטיב נאש), אבל הלייקרס נשמו לרווחה.

סדר הבחירה המלא:
1. פילדלפיה
2. ל.א לייקרס
3. בוסטון (מברוקלין)
4. פיניקס
5. מינסוטה
6. ניו אורלינס
7. דנבר (דרך ניו יורק)
8. סקרמנטו
9. טורונטו (מדנבר)
10. מילווקי
11. אורלנדו
12. יוטה
13. פיניקס (מוושינגטון)
14. שיקגו

דראגן בנדר שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ורסטיליות בהגנה. בנדר/יוסי ציפקיס

אגב, במוק דראפט של "yahoo" ספורט שחקן מכבי תל אביב דראגן בנדר ייבחר על ידי בוסטון בבחירה השלישית. "הסלטיקס זקוקים לפאוור פורוורד כבר תקופה", נכתב, "וזה ניכר היה בפלייאוף שג'ארד סאלינג'ר הוא לא פתרון כי הוא מתקשה בהגנה. ואז יש את בנדר, שרבים מעריכים את יתרונו ב-NBA בכזכות הרב גוניות שלו בהגנה, הקליעה שלו מרחוק והבנת המשחק הנדירה שלו". גם במוק דראפט של "bleacherreport" מעריכים שבנדר ייבחר במקום השלישי על ידי הסלטיקס, כמו גם ב"draftexpress" המוערך.

גם ב"sbnation" מעריכים שבנדר ייבחר שלישי על ידי בוסטון, וכותבים: "אם אתם מתעקשים להשוות את בנדר לשחקן אירופאי, אל תשוו אותו לפרוזינגיס או למילצ'יץ'. אנדריי קירילנקו הוא דוגמה טובה יותר להשוואה עבור בנדר, בגלל היכולות שלו בהגנה, הקליעה והיכולת שלו להיות עושה משחק. בנדר גבוה יותר ומביא כלים שיהפכו אותו למבוקש בסלטיקס".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן העבר דיקמבה מוטומבו. AP
מה הוא עושה? דיקמבה/AP

לפני הלוטרי נרשמה דרמה קטנה, כששחקן העבר של פילדלפיה דיקמבה מוטומבו בירך את הקבוצה בטוויטר על הזכייה שלה בבחירה הראשונה, וזאת לפני שהגיעה ההודעה הרשמית, שעות ארוכות לפני שהחל הטקס. כמובן שהדבר עורר סערה, וספקולציות על כך שהכל מכור מראש. לאחר מכן התברר כי נציגים של פילדלפיה שלחו בקשה לשחקני עבר, שיציפו בטוויטר איחולי הצלחה. מוטומבו התבלבל, לקח את הודעת הברכה, צייץ אותה ברשת, ויצר סערה. "ניסיתי לברך, אבל טעיתי", הסביר לאחר מכן הסנטר הגדול, והגיב לממים הרבים שנעשו עליו, "אני פשוט צוחק בקול רם ממה שאנשים אומרים ברשת, זה מצחיק, אבל שלא ייקחו את זה בצורה שלילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully