וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי לא תשתתף ברולאן גארוס בגלל פציעה

בשורות רעות לדנית: המדורגת 34 בעולם, שסובלת מפציעה בקרסול, תיעדר מגרנד סלאם ראשון מאז אליפות אוסטרליה ב-2007 לאחר שהחמיצה גם את הטורנירים הגדולים במדריד וברומא

הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי. AP
תחמיץ גרנד סלאם לראשונה אחרי תשע שנים. ווזניאקי/AP

שישה ימים לפתיחת הגרנד סלאם השני של השנה, רולאן גארוס, נודע היום (שלישי) כי קרוליין ווזניאקי פרשה מהטורניר ולא תשתתף בו. הדנית, המדורגת מספר אחת בעולם לשעבר, סובלת מפציעה בקרסול כבר מספר שבועות ולכן החמיצה את הטורנירים מסבב הפרמייר של ה-WTA במדריד וברומא ועכשיו היא תיעדר גם מהגרנד סלאם בפריס.

ווזניאקי עיקמה את הקרסול שלה במהלך אימון באיסטנבול והייתה אמורה לחזור לסבב תוך זמן קצר. עם זאת, הפציעה בקרסול התבררה כחמורה יותר מכפי שחשבה בהתחלה ומנעה ממנה להשתתף בכמה טורנירים חשובים. הדנית עצמה, שמדורגת היום במקום ה-34 בעולם, עדיין לא הודיעה בעצמה שלא תשחק ברולאן גארוס, אבל מהחשבון הרשמי של התחרות הודיעו על הפרישה שלה. רולאן גארוס 2016 יהיה טורניר הגרנד סלאם הראשון שווזניאקי מחמיצה מאז אליפות אוסטרליה אי שם ב-2007, לפני יותר מתשע שנים. הישג השיא שלה על החימר הפריסאי היה רבע הגמר ב-2010 כשבשנה שעברה היא מודחת כבר בסיבוב השני לאחר שהפסידה ליוליה גרגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully