וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל השוותה את סדרת גמר הלאומית ל-1:1

אחרי ההפסד הביתי במשחק הראשון ניצחה קבוצתו של אריאל בית הלחמי 84:87 אחרי הארכה והחזירה לעצמה את יתרון הביתיות. סיגרס להט עם 25, פיטשון הוסיף 20 ו-11 ריבאונדים. משחק שלוש ביום שישי

מאמן גלבוע גליל אריאל בית הלחמי. קובי אליהו
החזיר את הביתיות. בית הלחמי/קובי אליהו

הפועל גלבוע/גליל גברה הערב 84:87 על עירוני קרית אתא לאחר הארכה והשוותה את סדרת הגמר של הליגה הלאומית ל-1:1. קבוצתו של אריאל בית הלחמי החזירה לעצמה את יתרון הביתיות לאחר ההפסד בגן נר במשחק מרתק ומלא מהפכים.

המארחת פתחה טוב יותר ואחרי עשר דקות של משחק הובילה 16:22, אך רבע שני של 14 נקודות בלבד הוריד אותה בפיגור ארבע למחצית. המשחק הוסיף להיות צמוד ובתום הזמן החוקי של המשחק התוצאה הייתה 78:78. גם בהארכה אף קבוצה לא הצליחה לברוח עד ששתי נקודות של תמיר הובר וקליעת עונשין מוצלחת של גיא דותן היטו את הכף לטובת גלבוע/גליל.

ג'ייסון סיגרס הוביל את המנצחת עם 25 נקודות, רביב פיטשון הוסיף 20 משלו ו-11 ריבאונדים. מן העבר השני ג'וליאן מילס (14 נקודות -11 ריבאונדים) וג'וינר דאליס (13 ו-11) סיפקו דאבל דאבלים שלא הספיקו.

בטקס שקדם למשחק נבחרו מצטייני העונה של הליגה. החמישייה שנבחרה: גיא דותן, ג'ייסון סיגרס (הפועל גלבוע/גליל), עמית בן דוד (מכבי רעננה), נועם מטלון (הפועל עפולה), תומר גינת (אליצור קרית אתא). יניב סולומון מהפועל באר שבע הוא תגלית העונה, מאמן העונה הוא אריאל בית הלחמי מהפועל גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully