וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות לאיגוד הכדורסל ייערכו כמתוכנן, סיעת "עוז" תלחם בתוצאות

17.5.2016 / 19:57

הנהלת איגוד הכדורסל תיבחר ברביעי בתום הליך בחירות שיימשך החל מהשעה 10 בבוקר ועד 4 בצהריים. היושב ראש עמירם הלוי צפוי להמשיך בתפקידו. ב"עוז" ינסו לבטל את תוצאות הבחירות בדיון במחוזי

עמירם הלוי יו"ר איגוד הכדורסל. יוסי ציפקיס
קדנציה נוספת? הלוי/יוסי ציפקיס

הבחירות להנהלת איגוד הכדורסל ייערכו מחר (רביעי) כמתוכנן, נכון לשעה זו, וזאת לאחר שבית המשפט המחוזי דחה הערב את עתירת סיעת "עוז" לדחות את הבחירות או לחילופין להכניס את הרשימה לתוך הבחירות. המשמעות היא כי רק סיעות מכבי והפועל ישתתפו בבחירות, ומתוכם תיבחר ההנהלה. סיעת "עוז" תנסה לבטל את תוצאות הבחירות בדיון בבית המשפט המחוזי שיתקיים ב-29 לספטמבר.

ההצבעה תיפתח מחר בשעה 10 בבוקר, עד לשעה 4 בצהריים, כשכל נציג אגודה שמחזיקה קבוצת בוגרים יכול לבחור את הרשימה בה חפץ בצורה חשאית. לאחר מכן תתכנס ועדת הבחירות לספירת הקולות, וההכרזה על 29 חברי ההנהלה תעשה מול האסיפה הכללית של איגוד הכדורסל מאוחר יותר. לאחר שתוכרז ההנהלה החדשה, היא תתכנס לישיבה ראשונה, ותבחר מתוכה את היושב ראש הבא.

מאחר וסיעת הפועל היא בעלת מספר האגודות הגדול ביותר, היא צפויה להכניס את מספר החברים הגדול ביותר להנהלה, והיושב ראש הנוכחי, עמירם הלוי, צפוי להמשיך בתפקידו.

עשרת המועמדים הראשונים של הפועל: עמירם הלוי, עודד נחמן, גיא הראל, רמי כהן, זאהי בארנסי, מנחם וידהורן, אלדד אקוניס, רועי סבג, יניב מזרחי ואורי צבעוני.

עשרת המועמדים הראשונים של מכבי: שמעון מזרחי, יצחק פרי, אילן בק, אורה גלזר, נאור גלילי, רון וורטיצקי, אבי קצנברג, אורי אשכנזי, משה גרוסמן, טלי קריאף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully